A Femina Média kiemelkedő a női közönség elérésben

Kiadónk, a Femina Média - az Indamedia cégcsoport tagja -, a női célcsoportot megcélzó ügyfelek számára mára már kikerülhetetlen lett a piacon. Jelenleg 4 különböző online magazinon szólítjuk meg elsősorban a női közönséget.

gettyimages-1145047804_1.jpg

Fő zászlóshajónk és legrégebbi brandünk a Femina.hu, mely mára már az egyik vezető női online portál lett. A Dívány szakértői szemmel nyúl a nőket érdeklő témákhoz, melynek köszönhetően az utóbbi két évben nemcsak látogatószámban, de látogatói összetételben is nőtt az AB státuszú olvasók aránya. A Sóbors gasztromagazin a kiadó legfiatalabb tagjaként a minőségi gasztronómia iránt érdeklődőket szólítja meg, és az indulás óta dinamikusan fejlődik. A Retikül divatmagazin pedig a kortalan szépséget hirdeti, mely egyre népszerűbb a női olvasók körében.

A tartalmi site-ok mellett a FeminaShop e-kereskedelmi oldalon kínálunk a női célcsoportot célzó termékeket. Rendezvénysorozatunk, a Femina Klub előadásain - mely októberben már az ötödik évadával rajtol el -, a nőket érdeklő és a nőket érintő legfontosabb témakörökkel foglalkozunk, neves és elismert hazai szakértőkkel.

Nagy elérés, prémium olvasói bázis

A Femina Média kiadványain a legutóbbi hónapban 3,5 millió olvasót, a magyar internethasználók 55%-át értük el (11%-kos növekedés az előző évhez képest), míg a teljes női közönség 63%-a olvasta oldalainkat augusztusban.* A nagy elérés mellett a minőség is fontos számunkra, ezért minden site-on kifejezett figyelmet fordítunk arra, hogy minőségi, hiteles és hasznos tartalmakat készítsünk olvasóink számára. Ennek is köszönhető, hogy az AB státuszú internethasználók 56%-a elérhető oldalainkon, mely 11%-kal nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest.**

A prémium közönség szívesen böngészi oldalainkat, a közel 60 millió havi oldalletöltés 41%-át az AB státuszú közönség generálta augusztusban. Érdemes itt kiemelni a Sóborsot, ahol ugyanez az arány 53% (affinitás: 120), míg a Díványon 47% volt (affinitás 125), azaz minden második oldalt a magas vásárlóerővel bíró közönség tekintett meg.***

A női prémium látogatók több tartalmat is fogyasztanak: átlagosan 10 cikket olvasnak el havonta, és 25 percet töltenek oldalainkon, míg egy átlag Femina Média-olvasó 7 cikket tekint meg. Itt is kiemelkedő a Sóbors közönség-összetételének változása, a női AB státuszú olvasók generálták augusztusban az oldalletöltések 47%-át, amely 21%-kal emelkedett az egy évvel korábbi időszakhoz képest.

Ha prémium közönség, akkor a diplomások arányát is érdemes kiemelni, akik a Dívány esetén a látogatók 33%-át teszik ki, és az oldalletöltések több mint felét generálják, 133-as affinitási index mellett.****

 

A piaci trendekre való folyamatos reagálásnak és a tartalom folyamatos fejlesztésének köszönhető, hogy elérésben és oldalaink közönség-összetételében is kiemelkedő változásokról számolhatunk be.

Ügyfeleink számára is rendszeresen kínálunk új hirdetési megoldásokat és tematikus ajánlatokat, melyekkel a teljes női portfólió lefedhető.

Ha érdeklik a portfólión átívelő kampányok és megjelenések, keresse sales kapcsolattartóját!

 

 

*Forrás: Forrás: DKT - Gemius 2020/08 (15+ belföldi közönség)                  
**Forrás: Forrás: DKT - Gemius 2019/08, 2020/08 (15+ belföldi közönség)
*** Forrás: DKT - Gemius 2020/08 (15+ belföldi közönség), Esomar ABC=A vagy Esomar ABC=B    
**** Forrás: DKT - Gemius 2020/08 (15+ belföldi közönség), Iskolai végzettség=egyetem/főiskola

 

 

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása