Korábban már hírt adtunk róla, hogy a Díványt kiemelkedő magas arányban olvassák az A és B státuszú látogatók, a női tartalmi site-ok között a legmagasabb arányban képviselteti magát a prémium közönség, de a teljes magyar online piacon is kiemelkedő helyet foglal el.
A Dívány közönsége nyáron se vesztett érdeklődéséből a minőségi tartalom iránt: augusztusban is a látogatók 33%-át* a prémium közönség tette ki. Ez a közönség nem csak arányaiban nagyobb a Díványon, de különösen a nyáron több tartalmat is fogyasztottak, átlagosan 9 cikket olvastak el a nyári hónapokban.**
Az AB státuszú közönség affinitási indexe továbbra is kiemelkedő, 124%, mellyel magasan kiemelkedik a versenytársak közül.
A magas minőségű, és hiteles szakértői tartalmak mellett régi és új projektek is indultak idén. Újra elindult az év Szupertanára pályázat a Lidl támogatásával, melyet most különösen nagy érdeklődés övezett, hiszen a járványhelyzet miatt kialakult új szituációk a pedagógusok számára is komoly kihívást jelentettek
A Bridge Budapest Egyesület médiapartnereként az Edison100 pályázat 2020-as közönségszavazása ugyancsak a Dívány felületein zajlott. A több mint háromhetes kampányt minden korábbinál nagyobb érdeklődés övezte. A pályázatban az ország legjobb gyermekeket fejlesztő kezdeményezései vehettek részt, a közönségdíjat pedig az vehette át, aki a száz szakmailag legkiválóbb jelölt közül a legtöbb szavazatot gyűjtötte. A gyerekek készségfejlesztését és tehetséggondozását legmagasabb szinten végző helyekről a szülők számára országos térkép is készült.
De nemcsak a pedagógusok, hanem a háziorvosok számára is embert próbáló a 2020-as év, így a Dívány elindítja idén a Szuperdoki pályázatot, mely kiegészül majd az orvosi kommunikáció és betegedukáció fontosságáról szóló cikkekkel, valamint az olvasók véleményét felmérő kérdőívvel is.
Hamarosan pedig újra elindul a szerkesztőség számára egyik legkedvesebb projekt, a Szuperkutya pályázat is, ahol a Dívány szerkesztősége olyan négylábú kedvenceket keres, akik valamilyen kiemelkedő képességgel rendelkeznek, különleges trükköket tudnak, vagy hasznos feladatokat oldanak meg.
Amennyiben szívesen részt venne hirdetőként, szponzorként a projektekben, keresse sales kapcsolattartóját!
*Forrás: DKT – Gemius 2020/08 (15+ belföldi közönség)
**Forrás: DKT – Gemius 2020/06-08 (15+ belföldi közönség)