Március 8-án mindenki a nőket ünnepli, de a Femina számára minden nap a nőkről és a nőknek szól. A Femina Média vezető női magazinjaként fontosnak tartjuk, hogy a nőket támogató kezdeményezések mellé álljunk, ezért is csatlakoztunk a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) idei nőnapi kampányához.
„Online női magazinként a Femina minden újságírója nő, én is ebből a pozícióból váltam rovatvezetővé, majd főszerkesztő-helyettessé. Szerkesztőségünkben jelenleg minden vezető pozícióban nők dolgoznak, miközben a hazai vállalatok felső vezetőinek sajnos csupán 8 százaléka nő. Fontosnak tartjuk, hogy ez a jövőben változzon, ezért is csatlakoztunk főtámogatóként a Hungarian Business Leader Fórum nőnapi kampányához, melyben 80 magyarországi vállalat felső vezetője vállalásokat tett, hogy segítsék a tehetséges női munkatársaikat a jövő vezetőivé válni. A Szamos Marcipán ügyvezető igazgatójával készített interjúnk illeszkedett ebbe a tematikába: az országosan és határainkon túl is ismert családi vállalkozás sikeréhez elengedhetetlen volt és lesz a női családtagok munkája” – mondta el a kampány kapcsán Orbán Violetta, a Femina főszerkesztő-helyettese.
A kampány célja, hogy több lehetőséget teremtsen a női vezetők számára. A kezdeményezést március elején 80 magyarországi vállalat elsőszámú vezetője támogatta. A főszerep a 8-as számé, hiszen ez más nézőpontból végtelent is jelent, amely gondolatiságában a női vezetők határtalan lehetőségét szimbolizálja.