A MagyarBrands díjazási rendszere 2010 óta értékeli a magyar vonatkozású márkákat. A program küldetése az elmúlt 12 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire és szolgáltatásaira.
Orbán Violetta, a Femina.hu főszerkesztő-helyettese átveszi a díjat Serényi Jánostól, a MagyarBrands program elnökétől (fotó: Markovics Z. Kristóf)A 2021-ben Magyarbrands díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége magasabb volt, mint 75 százalék, kedveltségük pedig 85% feletti volt. Ez jól mutatja a hazai fogyasztók elkötelezettségét a magyar márkák iránt.
Azt, hogy az olvasók szeretik a Feminát, a cikkeink olvasottságán, a Facebook- és Instagram-követőink aktivitásán nap mint nap látjuk. A MagyarBrands-díj egy olyan pozitív visszajelzés a szerkesztőség minden tagjának, ami szakmai alapon értékeli a munkánk minőségét – mondta az elismerésről Orbán Violetta, a Femina főszerkesztő-helyettese.
Különösen fontos ez számunkra, az elmúlt két év tükrében, hisz a megváltozott olvasói szokásokkal lépést tartva 2021-ben napi átlag 553 089* egyedi látogatóval Magyarország legolvasottabb női magazinja volt a Femina és felvettük a versenyt a nagy híroldalakkal is. A MagyarBrands-díj számunkra is garancia arra, hogy az adott márka szakmai szempontból is elismert és sikeres, ezáltal ügyfeleink számára is egy komoly, döntést elősegítő szempont.
Orbán Violetta, a Femina.hu főszerkesztő-helyettese és Kovács Csilla, a Femina Média Social media managere a díjátadón. (fotó:Markovics Z. Kristóf)
A képeket készítette: Markovics Z. Kristóf
*Forrás: DKT/e.gemius (15+ belföld), 2021. jan-dec.