A Superbrands védjegy minőségjelző és döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában. Büszkék vagyunk rá, hogy a Femina.hu immár tizedik alkalommal szerepel a díjazottak között.
Bata Viktória, a Femina Média B2B és B2C marketing menedzsere és Debreceni Tomazina marketing asszisztens.
A közel 90 országban működő Superbrands Programnak szigorú nemzetközi előírásai vannak, minden országban egy független szakértői bizottság határozza meg, hogy mely márkák érdemesek a Superbrands cím viselésére.
A bizottság évről évre átfogó kutatást végez, melynek során a legkiválóbb, Magyarországon működő fogyasztói és üzleti márkákat vizsgálja. A bírák a díj odaítélésénél figyelembe veszik az adott brand tradícióját, piaci szereplését, a márka reputációját, közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját. A díj példaként szolgál a piaci szereplők számára, és az évek során magas minőséget szimbolizáló védjeggyé vált.
A Femina Média zászlóshajója, a piacvezető Femina arculati és tartalmi frissülésen ment keresztül az elmúlt évben. A nagy brandújító kampány részeként márciusban egy 10+1 részes interjúsorozatban kerestük a választ arra, hogy Mitől nő a nő a 21.században? Az írott interjúkat a nyár végén a videós interjúk váltották fel, az Egy nő, több történet videós sorozattal elindult a Femina YouTube-csatornája. Szeptemberben podcastanyagokkal bővült a Femina repertoárja: az új csatornán lélektöltő beszélgetéseket hallgathatnak az érdeklődők Soós Andreával és vendégeivel.
A tartalmi megújulást az olvasók is díjazták, hiszen az elmúlt egy évben a Femina volt a piacvezető női online magazin: tavaly szeptember óta a napi átlag olvasószám a Feminán 583 083 volt. * Az olvasottságot tekintve a Femina rendszeresen Magyarország öt legolvasottabb site-ja között szerepel azóta is, és felveszi a versenyt a legnagyobb híroldalakkal.
*Forrás: DKT/Gemius (15+ belföldi közönség): 2020. 09-2021.09 napi átlagolvasó (RU) multiplatfrom