Sok új és izgalmas projekttel indult az ősz a Feminán
Többek között videós interjúsorozatot is indít a magazin

A Femina Média zászlóshajója, a piacvezető Femina idén tavasszal egy nagy brandújító kampánnyal jelentkezett, ahol már az új, „Énidő.Veled.” szlogennel kommunikáltak a legnagyobb női magazinokban, országos elérésű tévécsatornákon, rádiókban, épülethálókon és óriásplakátokon. A brandkampányt megelőzte egy arculati és tartalmi frissülés is, amelyre felfűzve márciusban egy 10+1 részes interjúsorozatot is indítottak. Az interjúkban Szily Nóra az ország meghatározó nőivel beszélgetett nőkről, nőiségről és női létről a 21. században.

kep.png

A tartalmi megújulást az olvasók is díjazták, hiszen az elmúlt egy évben a Femina volt a piacvezető női online magazin: tavaly szeptember óta a napi átlag olvasószám a Feminán 583 083, míg a konkurens nlc.-n 459 406 volt. * Az olvasottságot tekintve a Femina rendszeresen Magyarország öt legolvasottabb site-ja között szerepel azóta is, és felveszi a versenyt a legnagyobb híroldalakkal.

Ősszel sincs megállás

A tavaszi kampány sikerének köszönhetően egy kis nyári szünet után ősszel újra arra keresik a választ, hogy mitől nő a nő a 21. században? A kérdező székében ezúttal Winkler Nóra ül, aki elismert és igazán inspiráló beszélgetőpartnereivel, ízig-vérig 21. századi nőkkel beszélget majd. Az írott interjúkat ezúttal a videós interjúk váltják fel, az Egy nő, több történet videós sorozattal rendszeresen jelentkeznek ezentúl a Femina YouTube-csatornáján.

 

Nemcsak videós, hanem podcastanyagokkal is bővíti tartalmait a site: a szeptemberben elindult csatornán lélektöltő beszélgetéseket hallgathatnak az érdeklődők Soós Andreával és vendégeivel. Megjelent már beszélgetés Nemcsák Károllyal és a József Attila Színház színészeivel, Wossala Rozinával és Kánya Katával, és hamarosan érkezik még több izgalmas és érdekes interjú.

Most is találkozhatnak az olvasók az online világon kívül is a branddel, hiszen számos vidéki nagyvárosban épülethálókon, népszerű printmagazinokban és országos elérésű televíziócsatornákon is megjelentek a márka hirdetései.

Az újdonságok mellett újra elindul a Femina Klub is: október 18-án elstartol a méltán sikeres rendezvénysorozat hatodik évada, ahol az estek állandó háziasszonya, Szily Nóra idén is hazai elismert szakemberekkel beszélget fontos és sokakat érdeklő témákról. A tavaly nagyon várt előadások is megrendezésre kerülnek, az évadot Alföldi Róbert nyitja, akivel arra keresik majd a választ, hogy hogyan győzhetjük le a saját belső korlátainkat.

Idén sem maradhatnak a Viber-felhasználók Anna és Virsli nélkül, a Femina közkedvelt stickerjeiből egy best of válogatás készült, a matricacsomag három hónapon keresztül ingyenesen elérhető az applikációban.

243355612_10158092202691776_7069557412884012159_n.jpg

Az izgalmas őszi projektek mellett már most gőzerővel készül a csapat a karácsonyra és az öthetes Karácsonyi külön rovatraA rovat a teljes adventi időszakban segít majd az olvasóknak eligazodni a karácsonyi forgatagban: ajándékötletekkel készülnek, a hagyományos karácsonyi receptek mellett új ízek is megjelennek majd, emellett rengeteg karácsonyi történet, érdekesség, dekorötlet és utazási tipp várja az érdeklődőket.

 

 

*Forrás: DKT/Gemius (15+ belföldi közönség): 2020. 09-2021.09 napi átlagolvasó (RU) multiplatfrom

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása