Az Indamedia csoport portfóliójába tartozó gasztromagazin egész áprilisban magasra tette a lécet, a húsvéti hétvégén pedig egyszerűen kirobbanóan teljesített. A Sóbors ugyanis fennállása óta egyedülálló látogatószámot ért el április 2-án, amikor egészen pontosan 135 592 látogató böngészte oldalait.
A női lapcsalád egyik legdinamikusabban fejlődő és egyben legfiatalabb tagját áprilisban már naponta átlagosan 66 ezer, hetente pedig 349 ezer olvasó kereste fel*.
Az oldal AB státuszú elérése továbbra is kiemelkedő, minden harmadik olvasó a prémium közönséghez tartozik, köszönhetően a minőségi tartalomnak és a tartalmi fejlesztéseknek. A szakújságírók által készített, hagyományos gasztrotartalmakon túl a Sóbors foglalkozik ételintoleranciával kapcsolatos témákkal, cukor- és laktózmentes receptekkel, helyettesítő alapanyagokkal. A maradékfelhasználás, a tudatos fogyasztás szintén kiemelten fontos témákká váltak az utóbbi időben. A receptek nagyjából fele beleillik ebbe a kategóriába, illetve a vegán életmódhoz kapcsolódóan is egyre több anyag születik.
A magas színvonalat képviselő tartalom, a kipróbált receptek és a saját fotóval illusztrált, változatos témában készült cikkek meghozták a sikert a Sóbors számára, és ez a húsvéti hosszú hétvége számaiban is egyértelműen megmutatkozott. A magazin minden idők legnagyobb látogatottságát érte el április 2-án, amikor 135 592 olvasó érkezett az oldalra. De az eddigi második legjobb eredmény is ehhez a hétvégéhez fűződik, április 3-án ugyanis 120 972 egyedi látogató választotta a Sóborsot.**
A Sóborsnál idén a fókuszt a látogatószám stabilizálására és a közösségi oldalakon való jelenlét erősítésére helyezik, továbbá az is a tervek között szerepel, hogy saját videós anyagokkal folytatják a népszerű gasztromagazin tartalomfejlesztését.
*DTK/e.gemius 2021. április 1-26. átlag belföldi napi össz, heti össz RU
**DTK/e.gemius 2021. április 1-3. belföldi napi össz RU