A Femina idei újdonságát kapkodják a hirdetők

Az idei év eseményei ellenére a Feminánál most is azon dolgoztunk, hogy odafigyelve az ügyféligényekre új hirdetési lehetőségekkel bővítsük kínálatunkat. Ennek eredményeként a nyáron elstartolt az év újdonsága, a Femina longform.

34767721_2661263_b09d55fcd10057ef66dc99ac61a84d3f_wm.jpg

A látványos és személyre szabható hirdetési felület és a cikkeken keresztül generálható nagy elérés a kis és nagy ügyfelek számára is kiemelt lehetőséget biztosít. A komplex formátum több kampánycélt is lefed: egyszerre látványos és egyedi, ezért teljesen illeszkedik az ügyfél arculatához, mellyel a brand építhető, emellett a releváns tartalmak melletti megjelenés erősíti a bevonódást. Lehetőség van kiadványokon átívelő kampány megvalósítására, ami még hatékonyabbá teszi a megjelenést.

longform-femina_hu-2020_10.jpg

A többféle kampánycélnak és a magas elérésnek köszönhetően az új termék hamar népszerűvé vált megrendelőink között is.

Elsőként a Tesco próbálta ki az új formátumot a grillszezonban szezonális termékei népszerűsítésére. A Kronenburg is szívesen építette be 1664 Blanc kampányába, ahol 3, termékelhelyezést tartalmazó receptvideót is forgattunk, mely videókat nem csak a longformon, hanem a Femina social csatornáin is külön kiemeltünk követőink számára. A L’Or kávékapszulák forgalmazója, a Douwe Egberts pedig a kiadványokon átívelő lehetőséget kihasználva a Sóbors gasztromagazinon megjelenő natív cikkel egészítette ki a kampányt, mely cikk aztán a longform oldalon is kiemelésre került.

gettyimages-506789324.jpg

Amennyiben Önt is érdekli a megjelenés, keresse a sales kapcsolattartóját!

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása