Tanulj, fejlődj! – Nagykép a gasztronómiáról címmel, a Dívány kiemelt médiatámogatásával indítja első online kampányát a Piqniq Budapest és a Mastercard. A három hónapos projekt célja, hogy láthatóságot adjon a szektorban dolgozóknak, és megszólaltatásukkal teret engedjen a szakmai tudásmegosztásnak. A projekt egyik fő aktualitása az idei járványhelyzet, vagyis hogy hogyan élhető túl egy igen hosszú és nehéz időszak egy olyan súlyosan érintett szektorban, amilyen a vendéglátás, lehet-e akár fejlődni is általa.
Felső sor: Rétfalvi-Kurucz Alexandra, Losits Gábor, alsó sor: Mondovics Péter,Rétfalvi Zoltán, Bánhalmi Kata
Milyen kihívásokkal néznek szembe azok, akik 2020-ban gasztronómiához kapcsolódó vállalkozásban dolgoznak? Mi mozgatja a gasztronómia iránt elkötelezett kisvállalkozókat? Az online kampány izgalmas és változatos tartalmakkal, videókkal, helyszíni riportokkal keresi a válaszokat a fenti kérdésekre, miközben bemutatja az embert a vendéglátóhely mögött.
A Dívány cikksorozatában olyan hazai vállalkozások jelennek meg, akik működésükben, filozófiájukban, egyediségükben kivételes értéket hordoznak, s ezáltal mások számára is inspirációt jelenthetnek. Bepillantást kaphatunk többek között a vendéglátóhelyek kulisszái mögött zajló folyamatokba, az ételfutárok mindennapjaiba, a mezőgazdaság legújabb trendjeibe, sőt a csúcséttermek alapanyag-beszállítóinak munkájába is.
A projekt keretein belül első alkalommal Ázsia teaültetvényeinek felkutatásáról, mondanivalóval bíró teákról és a Zhao Zhou által képviselt filozófiáról beszélgettünk Tálos Gáborral.