Olyan jól sikerült az év vége, hogy 2019. december 28. minden idők rekordját hozta a Feminának. Ezen a napon egész pontosan 673 ezer 159 egyéni felhasználó volt az oldalon. Ezt sikerült is egyből megdönteni 2020 első hetében, amikor január 4-én 699 ezer 372 olvasó volt az oldalon.¹
Az egész évre jellemző növekvő tendencia decemberben csúcsosodott ki. Ha a teljes forgalmi adatokat nézzük, akkor azt látjuk, hogy a Femina ott van a TOP6 weboldal között. De annyira, hogy több mint 200 ezer egyéni felhasználóval megelőzte az NLC-t.
A belföldi, havi napi átlag látogatószámok alapján, minden eszközre levetítve az látszik, hogy a Femina 2019-ben rohamtempóban növekedett: egy év alatt 46%-kal nőtt a látogatók száma, míg az NLC 19%-os növekedést tudott elérni.
Mobilon még jobban látszik, hogy a Femina mennyire feljött, sőt, már többször meg is előzi az NLC-t. 2018. decemberében a Femina két napot tudott megnyerni a konkurensével szemben, míg 2019-ben már átvette a vezetést, és 20 napon át tudott nagyobb számokat elérni. Összességében: azonos időszaki - december - adatokat vizsgálva, a Femina mobilon az NLC-vel szembeni 17%-os hátrányát 3%-os előnyre váltotta 2019. év végére, miközben egy év alatt mindkét site mobil látogatottsága nőtt.
Mindezen túl december 30-án és 31-én a Femina mindenkit beelőzött mobilon.
Ez azt jelenti, hogy a belföldi adatokat nézve, mobilon a Femina volt a legtöbb ember által látogatott site a magyar weboldalak között.
Büszkék vagyunk rá, hogy mára már hivatkozási alap lett a Femina. Hírességektől kezdve, könyvkiadókon át, különböző cégekig sorolhatnánk, hogy kik jelölnek meg minket és osztják meg cikkeinket a Facebookon, Instagramon, egyéb helyeken. A 2019-s évünk arról szólt, hogy tovább színesítsük a tartalmainkat. A zöldvonal, a klímaváltozással, a nők jogaival kapcsolatos témák még inkább hangsúlyosak lettek az oldalon, az ezoterikus témákat pedig felváltották a történelmi érdekességek, pszichológiai kutatások. Túl ezen, hozzányúltunk férfiasnak titulált topikokhoz is, csak éppen a hozzánk illő megközelítéssel. Bebizonyítottuk, hogy a nőket ugyanúgy érdekli a közélet, a változások, a technika, a vezetés, a tudományos érdekességek, mint a férfiakat. Szerencsére ezt a hirdetők is érzékelték, hogy a nőket nem csupán főzős, beauty és gyerekekhez köthető dolgokkal lehet megszólítani, sőt. Megmutattuk, hogy mi nők az élet minden területén jelen vagyunk és döntéseket hozunk
- mondta Rácz Brigitta a Femina főszerkesztője.
¹ Forrás: DKT/Gemius Rating 2019.12.28 és 2020.01.04. napi látogatószám, belföld, total platform