Idén tizenötödik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. Büszkék vagyunk rá, hogy a Femina.hu immár nyolcadik alkalommal szerepel a díjazottak között. A díj olyan pozitív visszajelzés a Femina.hu részére, mely szakmai alapon emeli ki a munkánkat.
A közel 90 országban működő Superbrands Programnak szigorú nemzetközi előírásai vannak, minden országban egy független szakértői bizottság határozza meg, hogy mely márkák érdemesek a Superbrands cím viselésére.
A bizottság évről évre átfogó kutatást végez, melynek során a legkiválóbb, Magyarországon működő fogyasztói és üzleti márkákat vizsgálja. A bírák a díj odaítélésénél figyelembe veszik az adott brand tradícióját, piaci szereplését, a márka reputációját, közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját. A díj példaként szolgál a piaci szereplők számára, és az évek során magas minőséget szimbolizáló védjeggyé vált.
- Büszkék vagyunk arra, hogy idén 8. alkalommal is megkaptuk a szakmai elismerést. A Femina az elmúlt 12 évben erős branddé nőtte ki magát. Igazodunk az olvasói igényekhez, folyamatosan fejlesztjük tartalmainkat, a portál háttérkiszolgálását. A jelentős márkaismertségünk mellett az olvasói hűségünkre is alapozva elindítottuk például a Femina Klub rendezvénysorozatunkat, amely az érdekes témáknak köszönhetően évről évre egyre több érdeklődőt vonz, így idén a 4. évadot már új helyszínen, az 570 nézőt befogadó József Attila Színházban tartjuk. A következő, évindító előadás január13-án Szily Nóra önálló inspirációs estje lesz.
Idén nagy hangsúlyt kaptak kiadónkban a CSR-programok. A kezdetek óta fontos volt számunkra, hogy ahol tudunk, segítünk, de ebben az évben tudatosan álltunk szervezetek, ügyek mellé. Ilyen volt év elején a Nemluxus táska kampány, ahol rászoruló nőtársaink számára gyűjtöttünk mi is higiéniai termékeket, az év második felében pedig a Gyermekétkeztetési Alapítvánnyal összefogva egy kilátástalan helyzetben élő családnak segítettünk, több mint 25 millió forintot gyűjtöttünk össze az olvasóinknak köszönhetően.
Jelenleg teljes gőzzel készülünk a karácsonyra, amely hirdetőink számára is kiemelt időszak. November 25-én indul Karácsony rovatunk, amely számtalan hirdetési csomagot kínál ügyfeleink számára. Elindult a Kinderrel közös Mikulásváró Kalendáriumunk, ahol mindennap egy kedves és szívet melengető tippel hangoljuk olvasóinkat az adventi időszakra. Emellett nem feledkezünk meg kollégáink gyermekeiről sem, akiket idén is meglátogat majd irodánkban a Mikulás. – mondta el Bata Viktória, a Femina Média B2B&B2C marketing menedzsere.