A júliusi olvasottsági adatok alapján továbbra is a Femina.hu és az Nlc.hu a két legolvasottabb női portál, magasan megelőzve a piac többi szereplőjét.
A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint júliusban, multiscreen platformon, a teljes közönség körében az Nlc.hu portált 2 692 ezer, a Feminát pedig 2 473 ezer olvasó kereste fel.
Az Indamédia csoport másik nagy női portálja, a Dívány.hu 1 107 ezer valós felhasználóval a harmadik helyen végzett júliusban.
(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. Nlc: 2692 ezer, 2. Femina: 2 473 ezer, 3. Dívány: 1 107 ezer, 4. Bien: 1 094 ezer, 5. Femcafé: 1 028 ezer; 6. Cosmopolitan: 917 ezer; 7. Wmn: 787 ezer; 8. Joy: 754 ezer; 9. Glamour: 718 ezer; 10. She: 495 ezer)
Az oldalletöltés szempontjából a Femina.hu a júliust is az első helyen zárta. A Femina Média vezető női magazinját közel 44 millió alkalommal keresték fel júliusban.
(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. Femina: 43 866 ezer, 2. Nlc: 42 455 ezer, 3. Femcafé: 15 212 ezer; 4. Bien: 11 012 ezer; 5. Joy: 9 423 ezer; 6. Dívány: 8 028 ezer; 7. Cosmopolitan: 5 683 ezer; 8. Glamour: 3 540 ezer; 9. Wmn: 3 424 ezer; 10. instyle.hu: 2 220 ezer)