Női portálok júniusi körképe

A júniusi olvasottsági adatok alapján továbbra is a Femina.hu és az Nlc.hu a két legolvasottabb női portál, magasan megelőzve a piac többi szereplőjét.

bruno-gomiero-jp7j14w9ssg-unsplash.jpg

A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint júniusban, multiscreen platformon, a teljes közönség körében az NlCafét 2 881 ezer, a Feminát pedig 2 551 ezer olvasó kereste fel.

Az Indamédia csoport másik nagy női portálja, a Dívány.hu 1 085 ezer valós felhasználóval a harmadik helyen végzett júniusban.

(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. Nlc: 2 881 ezer, 2. Femina: 2 551 ezer, 3. Dívány: 1 085 ezer, 4. Bien: 1 049 ezer, 5. Femcafé: 915 ezer; 6. Cosmopolitan: 751 ezer; 7. Wmn: 725 ezer; 8. Joy: 662 ezer; 9. Glamour: 597 ezer; 10. She: 447 ezer)

Az oldalletöltés szempontjából a Femina.hu a júniust is az első helyen zárta. A Femina Média vezető női magazinját több mint 46 millió alkalommal keresték fel júniusban.

 

(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. Femina: 46 720 ezer, 2. Nlc: 37 373 ezer, 3. Femcafé: 11 344 ezer; 4. Bien: 10 123 ezer; 5. Joy: 8 996 ezer; 6. Dívány: 7 748 ezer; 7. Cosmopolitan: 4 183 ezer; 8. Wmn: 3 197 ezer; 9. Glamour: 2 865 ezer; 10. instyle.hu: 2 071 ezer)

 

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása