Több mint 50 millió alkalommal keresték fel a Feminát májusban - Női portálok májusi körképe

A májusi olvasottsági adatok alapján továbbra is a Femina.hu és az Nlc.hu a két legolvasottabb női portál, magasan megelőzve a piac többi szereplőjét.

robin-worrall-fpt10lxk0cg-unsplash.jpg

A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint májusban, multiscreen platformon, a teljes közönség körében az NLCt 2 743 ezer, a Feminát pedig 2 365 ezer olvasó kereste fel. Az Indamédia csoport másik nagy női portálja, a Dívány.hu 1 153 ezer valós felhasználóval a ötödik helyen végzett májusban.

 

(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. NLC: 2 743 ezer, 2. Femina: 2 364 ezer, 3. Bien: 1 202 ezer, 4. Femcafé: 1 154 ezer, 5. Dívány: 1 153 ezer 6. Cosmopolitan: 837 ezer, 7. Wmn: 761 ezer, 8. Joy: 708 ezer, 9. Glamour: 654 ezer, 10. She: 340 ezer)

Az oldalletöltés szempontjából a Femina májusban is az első helyen végzett, az előző hónaphoz képest közel 10 millióval többször keresték fel a látogatók a Femina Média vezető női magazinját. Míg az áprilist 40,4 millió, a májust 50,4 millió oldalletöltéssel zártuk.

(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. Femina: 50 401 ezer, 2. NLC: 38 934 ezer, 3. Femcafé: 13 751 ezer, 4. Bien: 10 540 ezer, 5. Joy: 9 609 ezer, 6. Dívány: 8 702 ezer, 7. Cosmopolitan: 4 982 ezer, 8. Wmn: 3 481 ezer, 9. Glamour: 3 373 ezer, 10. Evamagazin.hu: 2 090 ezer)

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása