Hihetetlennek tűnhet, de igaz, elvégre 2019-et írunk, nem tegnap gurult le az első Ford T-modell a futószalagról, szóval az a felvetés, hogy autós cikkeket csak férfiak olvasnak, az egy az egyben fake news. Ezért is vagyunk olyan büszkék a női kiadványainkra, ahol megjelennek ilyen macsó témák is. A tudatos, okos és vagány olvasóik pedig kimondottan szeretik ezeket az autós tartalmakat.
Az biztos, hogy a női olvasókat elsősorban a hasznos és aktuális információk érdeklik , legyen az egy kreszben történő változás, vagy szezonális aktualitás. Ezen túlmenően viszont szívesen megismerkednek még egy-egy új márkával vagy modellel is, melynek nem a technikai paramétereire kíváncsiak elsősorban, hanem annak a való életben való funkcionalitására, hogy milyen használat közben, és megfelel-e az az adott személy életstílusának, családi állapotának.
2018-ban a Suzukinak készült egy 4 részes cikksorozat a Feminán. Minden részben másik modellt mutattak be, de úgy, hogy az egyes modellekhez különböző témákat, életérzéseket és szituációkat társítottak. A Mazda 3 kampányában a stílusos, nagyvárosi, divatkedvelő nőket szólították meg, ahol a cél a design és a vezető összhangjának hangsúlyozása volt, amit Szabó Patrícia fotózásával sikerült elérni.
A Dívány pedig örömmel feszeget olyan kérdéseket, hogy miért nem használják a külső sávot a lassabban haladók az autópályán, vagy, hogymivel páramentesítheted a szélvédődet, na meg, hogy miért esik mindenki a gyorshajtáscsapdákba az M3 bevezetőn.
Autókról írni hagyományosan inkább a férfimagazinok jellemzője, az elmúlt évek tapasztalataiból azonban egyértelműen kiderült, hogy a téma abszolút bejön a női olvasóknak is. Ez nem is véletlen: vezetni nemtől függetlenül szinte mindenki vezet. A Dívány persze nem a legújabb járművek tesztelésére vagy a technikai adatokra koncentrál, sokkal inkább az autózáshoz kapcsolódó lájfhekkekre, és olyan kérdésekre, ami vezetők ezreit érinti
- mondta Sákovics Diana, a Dívány főszerkesztő-helyettese.