Női portálok márciusi körképe

A legfrissebb, márciusi olvasottsági adatok alapján a Femina.hu és az Nlcafe.hu a két legolvasottabb női portál, magasan megelőzve a piac többi szereplőjét.

chad-madden-463854-unsplash.jpg

A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint márciusban, multiscreen platformon, a teljes közönség körében az NlCafét 2 669 ezer, a Feminát pedig 2 314 ezer olvasó kereste fel. Az Indamédia csoport másik nagy női portálja, a Dívány.hu 1 050 ezer valós felhasználóval a negyedik helyen végzett márciusban.

 

(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. NLCafé: 2 669 ezer, 2. Femina: 2 314 ezer, 3. Bien: 1 319 ezer, 4. Dívány: 1 050 ezer, 5. Femcafe: 992 ezer,  6. Cosmopolitan: 796 ezer, 7. Glamour: 667 ezer, 8. Wmn: 666 ezer, 9. Joy: 661 ezer, 10. She: 343 ezer)

Az oldalletöltés szempontjából a Femina márciusban is az első helyen végzett. A Femina Média vezető női magazinját közel 39,7 millió alkalommal keresték fel.

Márciusban portfóliónk több tagja is a top 10-es listán végzett, a Femina mellett a Dívány.hu-t és a Retikül.hu-t is szerették az olvasók.

(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. Femina: 39 677 ezer, 2. Nlcafe: 39 078 ezer, 3. Femcafé: 16 825 ezer, 4. Bien: 10 379 ezer, 5. Joy: 9 991 ezer, 6. Dívány: 7 634 ezer, 7. Cosmopolitan: 4 521 ezer, 8. Glamour: 3 526 ezer, 9. Retikül: 3 257 ezer, 10. Wmn: 2 852 ezer)

 

 

 

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása