A női portálok decemberi márkaismertségi adatai

A decemberi márkaismertségi kutatás eredményei alapján a Femina.hu stabilan a legismertebb női internetes portálok között van. Továbbra is a Nők Lapja Café és a Femina vezeti a mezőnyt a női internetezők között.

Az NRC Kutató Intézet márkaismertséget érintő, online kérdőíves felmérése során azt vizsgálta, hogy a megkérdezett, 18-75 év közötti internetezők milyen internetes női portálokat ismernek. A felmérés spontán márkaismertséget érintő részéből kiderült, hogy minden harmadik női internetező a Femina.hu oldalt említi a felsorolásában.

1_2.jpg

A támogatott ismertségi kutatás eredményei ennél is kedvezőbb számokat mutattak, ugyanis a felsorolt online női portálok közül a megkérdezett nők több mint a fele, 64%-a említette oldalunkat.

2_2.jpg

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása