A februári olvasottsági adatok alapján továbbra is a Femina.hu és az NLCafé.hu a két legolvasottabb női portál.
A DKT-Gemius OLA közönségmérési rendszer adatai szerint februárban, multiscreen platformon, a teljes közönség körében az NLCafét 2 230 ezer, a Feminát pedig 1 960 ezer olvasó kereste fel.
(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. NLCafé: 2 230 ezer, 2. Femina: 1 960 ezer, 3. Bien: 1 045 ezer, 4. Dívány: 893 ezer, 5. Femcafé: 727 ezer, 6. Joy: 709 ezer, 7. Glamour: 438 ezer, 8. Wmn: 390 ezer, 9. Cosmopolitan: 371 ezer, 10. She: 332 ezer)
A belföldi valós felhasználók napi átlagát tekintve is ugyanígy alakul a sorrend: az első helyen az NLCafé szerepel 354 ezer, a második helyen a Femina 220 ezer, a harmadik helyen pedig a Bien 84 ezer napi látogatóval.
Az oldalletöltéseket nézve a két legerősebb oldal helyet cserélt: a legtöbbször a Feminát böngészték, több mint 44,4 millió alkalommal, utána az NLCafét, 44,2 millió alkalommal.
(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. Femina: 44 434 ezer, 2. NLCafé: 44 238 ezer, 3. Femcafé: 18 195 ezer, 4. Joy: 11 094 ezer, 5. Bien: 9 739 ezer, 6. Dívány: 8 823 ezer, 7. Glamour: 4 806 ezer, 8. Instyle: 3 206 ezer, 9. Cosmopolitan: 2 900 ezer, 10. Wmn: 2 620 ezer)
További érdekes adat az oldalon eltöltött idő, mely megmutatja, hogy mennyi cikket olvasnak el a site-on látogatóink. Továbbá azt is, hogy mennyire alacsony a bounce rate, azaz a visszaforduló olvasók aránya.
Az oldalon eltöltött időben a CEMP Sales House két női kiadványa, a Dívány és a Femina szerepel az első két helyen: előbbin átlagosan 37 percet, az utóbbin pedig 33 percet töltött egy olvasó februárban.
(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. Dívány: 37:38, 2. Femina: 33:13, 3. NLCafé: 28:23, 4. Femcafé: 16:48, 5. She: 11:54, 6. Wmn: 08:13, 7. Joy: 08:03, 8. Cosmopolitan: 06:43, 9. Bien: 06:20, 10: Glamour: 06:16)