A női portálok decemberi márkaismertségi adatai

A decemberi márkaismertségi kutatás eredményei szerint változatlanul a Nők Lapja Café és a Femina.hu a legismertebb nőknek szóló oldalak a magyar online piacon. Az NRC Kutató Intézet női portálok spontán ismertségéről készült márkakutatásából kiderül, hogy a 18-75 év közötti nők 36%-a a Femina.hu portált említi arra a kérdésre, hogy milyen női site-okat ismer, azaz minden harmadik nőnek a Femina.hu jut eszébe a nőknek szóló online magazinokkal kapcsolatban.

markaismertseg-december-spontan.jpg

A támogatott ismertségben a Femina.hu-t jóval többen, már a megkérdezettek 70%-a említi, a legtöbben pedig az Nlcafe.hu-t jelölték meg, ami 79%-a a válaszadóknak. Érdemes még megemlíteni kiadónk másik portálját, a Retikül.hu divat- és szépségmagazint, mely szintén a 10 legismertebb női oldal között szerepel: a válaszadók 34%-a ismeri ezt az oldalt is.

markaismertseg-december-tamogatott.jpg

 

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása