A legfrissebb, novemberi olvasottsági adatok alapján a Femina.hu és az Nlcafe.hu a két legolvasottabb női portál, magasan megelőzve a piac többi szereplőjét.
A DKT-Gemius OLA közönségmérési rendszer legfrissebb adatai alapján novemberben, multiscreen platformon, a teljes közönség körében az NlCafét 2 364 ezer, a Feminát pedig 1 980 ezer olvasó kereste fel. A Femina Média divat- és szépségportálja, a Retikül.hu ismét bekerült a 10 legolvasottabb női site közé, 356 ezer egyedi látogatóval.
Oldalletöltéseket nézve az NlCafé oldalait 44 millió alkalommal, a Femina oldalait pedig 42 millió alkalommal böngészték novemberben.
További érdekes adat az oldalon eltöltött idő, mely számunkra nagyon fontos mutatószám, hiszen ez alapján látjuk, hogy mennyi cikket olvasnak el a site-on látogatóink. Továbbá azt is megmutatja, hogy mennyire alacsony a bounce rate, azaz a visszaforduló olvasók aránya. Novemberben a vizsgált női weboldalak esetén a CEMP Sales House két női oldalán, a Díványon és a Feminán töltöttek a legtöbb időt az olvasók: előbbin 36 percet, az utóbbin pedig 33 percet töltött átlagosan egy olvasó.