Női portálok novemberi látogatottsági adatai

nov-cikkkep.jpg

A legfrissebb, novemberi olvasottsági adatok alapján a Femina.hu és az Nlcafe.hu a két legolvasottabb női portál, magasan megelőzve a piac többi szereplőjét.

A DKT-Gemius OLA közönségmérési rendszer legfrissebb adatai alapján novemberben, multiscreen platformon, a teljes közönség körében az NlCafét 2 364 ezer, a Feminát pedig 1 980 ezer olvasó kereste fel. A Femina Média divat- és szépségportálja, a Retikül.hu ismét bekerült a 10 legolvasottabb női site közé, 356 ezer egyedi látogatóval.

uv-nov.jpg

Oldalletöltéseket nézve az NlCafé oldalait 44 millió alkalommal, a Femina oldalait pedig 42 millió alkalommal böngészték novemberben.

pv-nov.jpg

További érdekes adat az oldalon eltöltött idő, mely számunkra nagyon fontos mutatószám, hiszen ez alapján látjuk, hogy mennyi cikket olvasnak el a site-on látogatóink. Továbbá azt is megmutatja, hogy mennyire alacsony a bounce rate, azaz a visszaforduló olvasók aránya. Novemberben a vizsgált női weboldalak esetén a CEMP Sales House két női oldalán, a Díványon és a Feminán töltöttek a legtöbb időt az olvasók: előbbin 36 percet, az utóbbin pedig 33 percet töltött átlagosan egy olvasó.

eltoltott-ido-novemer.jpg

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása