Újabb megújuláson van túl a Femina Média csapata, hiszen portfóliónk legifjabb tagja, a Nőifriss.hu is teljesen új ruhát kapott.
A 2012-ben indult hírgyűjtő site célja, hogy a nőknek szóló friss tartalmakat tematikusan összegyűjtve segítsen tájékozódni a mindennapokban. Minden olyan téma megtalálható itt, mely a nőket érdekli: a szépségápolástól kezdve az egészségen át a legfrissebb hírekig.
A site vezetőjével és a Femina Média fejlesztési vezetőjével, Horváth Júliával beszélgettünk az új oldal kapcsán.
- Miben lesz más az új oldal a korábbihoz képest?
- Az oldal alapvetően RSS-eket gyűjt össze, és a tömérdek hírből válogatja ki tematikusan szétszedve a női tartalmakat. Azért, hogy ez még gyorsabban működjön, teljesen új alapra helyeztük a site működését, aminek köszönhetően még több friss hírrel tudunk szolgálni női olvasóink számára a teljes női online piac legjobb tartalmaiból. Változás még, hogy az új oldal reszponzív, így mobilon is elérhetővé vált.
- Mi volt a fő vonal az új oldal tervezésekor? Milyen szempontok szerint alakítottátok az új dizájnt?
- A dizájn létrehozásánál, melyet Zsédely Teréz, a Femina Média grafikusa tervezett, az elsődleges szempont az volt, hogy a korábbi letisztult és átlátható kialakítást megtartva egy még frissebb és szebb köntösbe bújtassuk az oldalt. Mindemellett pedig fontos volt a reszponzivitás, hogy minden méretben és eszközön átlátható és könnyen fogyasztható legyen a tartalom. Nagyobbak lettek a képek is, ami amellett, hogy sokat ad a hírértékhez, a kiadványt is sokkal magazinosabbá teszi.
Horváth Júlia, a Femina Média fejlesztési vezetője
Hallgassátok meg a vele készült podcastot is, melyen Rácz Brigittával, a Femina Média portfólió igazgatójával beszélgetnek az online világról, technikai újdonságokról: