Forgattunk egy szuper image videót a szállodáról, ami olyan jól sikerült, hogy feltöltöttük a Femina.hu Facebook oldalára. Feltettünk egy kérdést a videó alapján, a hozzászólók között pedig sorsoltunk egy családi hosszú hétvégét. Az eredmények minket is megleptek. Mutatjuk a részleteket.
A Park Inn Zalakaros Resort&Spa 4 csillagos szálloda júliusi nyitásának bevezető kampányához készítettünk natív kampányt, melyben a Facebook közösségben virálisan terjedő tartalomra helyeztük a hangsúlyt. A kampány célja az volt, hogy rövid idő alatt minél több emberhez eljuttassuk a hírt, elsősorban a családos közönséget célozva.
„A videós tartalmak mindig hatékony megjelenést biztosítanak a natív kampánymegoldásokban. Emellett évek óta jellemző, hogy a nyári időszakban mindenki az okostelefonon a Facebook hírfolyamot pörgeti, így egyértelmű volt, ha rövid idő alatt szeretnénk széles közönséget elérni, akkor a közösségi oldalunk erejét is érdemes használnunk.” – mondta el Bata Viktória, a Femina Media sales-marketing menedzsere, a projekt felelőse.
Gyors terjedés, magas elérés
A videós megjelenésre épülő nyereményjáték elérését a Femina.hu oldalon is támogattuk display kampánnyal, PR cikkel, és szöveges hirdetésekkel. A Facebookon pedig a megosztásoknak és a kommenteknek köszönhetően szintén gyorsan terjedt. A videót 116 ezer alkalommal nézték meg, a teljes kampány összesen 682 ezer emberhez jutott el.
Videót készítette:
E-PICture Studio
www.epicturestudio.hu
epicturestudio@gmail.com
Gyártásvezető, rendező, forgatókönyvíró: Gálfi Csaba
Operatőr: Bagi Attila és Simon Balázs
Asszisztens: Nagy Eperke