A Magyarországon 2004-ben indult nemzetközi program keretében idén ismét díjazták a nemzetközi színvonalú fogyasztói és üzleti márkákat. A Superbrands Díj odaítéléséről egy többlépcsős folyamat végén a több, mint 40 tagot számláló, független szakemberekből álló bizottság dönt.
Nemrégiben megújult Femina.hu portálunk 2017-ben ismét fogyasztói márka kategóriában érdemelte ki a díjat, amely a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munka elismerésének védjegye.
- A korábbi évekhez hasonlóan tavaly is nagy hangsúlyt fektettünk a magas színvonalú, szórakoztató és informatív tartalomgyártásra. Az oldal megújulása során a fogyasztói és hirdetői igények mellett a nemzetközi piaci trendeket tartottuk szem előtt. Így rendkívül büszkék vagyunk, hogy nem csupán a független szakemberekből álló zsűri, de olvasóink bizalmát is kiérdemeltük, hiszen a díj odaítélését egy reprezentatív, fogyasztói körben végzett alapos kutatás előzi meg - mondta el Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője és a Femina Media portfólió igazgatója.
A Gfk Hungária által 2016-ban végzett reprezentatív online kutatás alapján a Superbrands Díjat elnyert márkákhoz a megkérdezett fogyasztók kimagasló minőséget és bizalmat társítanak.
Tóth Diána, a Femina.hu marketing menedzsere elmondta, a tavalyi évhez hasonlóan idén is nagy hangsúlyt fektetnek a márka építésére, a hagyományos ATL-kampányok mellett a közösségi médiafelületeken való aktív és tudatos jelenléttel - a Femina.hu Facebook-oldalán több, mint 408 ezres követőtáborra tettünk szert, - valamint a Femina Klub előadásaival még több emberhez igyekeznek eljuttatni az igazi Femina-életérzést.