Az idén 10 éves Femina.hu több hónapos tervezést és fejlesztést követően, a hazai és nemzetközi trendek figyelembe vételével, 7 év után formabontó arculattal jelentkezett.
Célunk a magazinokra jellemző látványos, mégis jól áttekinthető design kialakítása mellett a tartalom megújítása volt, rövidebb, informatívabb cikkekkel, izgalmas, nagy képes és videós anyagokkal, amit az utóbbi évek tartalomfogyasztási szokásainak változása és a mobilos tartalomfogyasztás nagymértékű növekedése indokolt. - mondta el Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője.
Zsédey Teréz, a Femina.hu új dizájnjának tervezője szerint az áttekinthetőség, a nagyobb, jól látható betűméret, szellős sorközök, a modern, magazinos hatás és a látványos képes elemek voltak azok a sarokpontok, melyekre a redesign kialakításánál összpontosított.
A 2015. február óta a CEMP-csoport tagjaként működő Femina.hu a hazai szabványoknak és nemzetközi trendeknek megfelelően ezen túl új, kreatív hirdetési felületekkel érhető el. A fejlesztések során kiemelt hangsúlyt kapott az oldal reszponzívvá alakítása is.
A megújult Feminát áprilisban és májusban TV, print és online kampányokkal támogatják, hogy még több nőt vonzzanak a monitorok elé.