Az idén húsz éves Marketing&Média kommunikációs szaklap immár hetedik alkalommal állította össze a legmeghatározóbb hazai digitális szakemberekből álló toplistáját.
Rendkívül büszkék vagyunk, hogy Rácz Brigittát, a Femina Média portfólió igazgatóját ismét a top 25 szakember között üdvözölhetjük. A Femina Média portfólió igazgatója a 24. helyen zárt az idén mindössze 3 női tagot számláló listán, melyet a 16 fős zsűri többkörös eljárással állított össze. Rácz Brigitta toplistán kiérdemelt helyét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 2007-es csatlakozása óta a Femina.hu egy garázscégből mára egy havi szinten 1,6 millió látógatószámú női portállá nőtte ki magát.
A top 25 legmeghatározóbb hazai digitális szakember közé bekerült továbbá a szintén CEMP-csoporthoz tartozó Index.hu főszerkesztője, Dudás Gergely, Szabó Zoltán, az Index tartalomfejlesztési vezetője, valamint Ziegler Gábor, a CEMP értékesítési igazgatója is.
A Véleményvezérek-főszerkesztők kategóriában Rácz a Femina.hu főszerkesztőjeként a 6. helyen végzett.
Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője kiemelte, hogy a technológiai fejlődés mellett a tartalomnak is óriási szerepe van a digitális területen, amit jól mutat, hogy 2016-ban is növekedett az online médiumok véleményvezéreinek és főszerkesztőinek száma a listán.