Most, hogy focit néznek a fiúk, beszéljünk végre a lakberendezésről
Egyedi rovatot fejlesztettünk a Diego számára.

diego.jpg

A Femina olvasói közül sokaknak az Eb-meccsek alatt is az jut az eszébe, hogy az új tévé mennyivel szebb lenne egy indiai rózsafa tévészekrényen, de akkor már érdemes lenne a szőnyeget is lecserélni egy bordűrös karamellszínűre, amihez viszont nem megy a mostani borsózöld függöny. A háztartási vásárlások döntéshozóinak szól a Femina.hu most induló Otthontrend rovata a Diego támogatásával.

A rovatban 1+5 héten keresztül egy-egy olyan lakberendezéshez, lakásfelújításhoz kapcsolódó témát járunk körül, amely a Diego termékkínálatához kapcsolódik. A sorozat júniusban a lakástextil témával kezdődik, majd a nyári szünet után szeptemberben jelentkezik ismét. A naponta új cikkel bővülő szerkesztőségi tartalmakat, a teljes grafikát és brandinget mi gyártjuk, ezek mellett PR-cikkek is helyet kapnak a rovatban.

Az egyes témák mellé az aktuális trendeket bemutató videókat is forgatunk. A rovat minden oldalról egyedi gombon keresztül lesz elérhető. Az olvasók egy teszt kitöltésével egyedi leírást kaphatnak arról, hogy a személyiségükhöz milyen lakberendezési stílus illik, amihez konkrét termékeket is ajánlunk a Diego kínálatából.

A rovat újabb kiváló példa arra, hogy hogyan születik meg a közös ötletelésből egy összetett és komplex megoldás, ahol egy teljes éven át biztosítunk egyedi megjelenést a megrendelő számára.

Címkék: hírek projektek

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása