A Femina.hu olvasói falják a diétával és az egészséges életmóddal kapcsolatos tartalmakat. Az egyik leglátogatottabb hazai női portálunk közel 1,5 millió nőt ér el havonta, akik között az egészséges fogyással, kiegyensúlyozott étrenddel kapcsolatos cikkek népszerűbbek, mint valaha. Nekik szól az Omega Pharma legújabb fogyókúrás készítményének kampánya, amiben számos egyedi megoldással segítjük partnerünket.
Az XL-S Medical négy héten keresztül egyedi támogatott rovatban jelenik meg az összes platformunkon (mobil-tablet-desktop), ahol a saját gyártású szerkesztőségi tartalmak részeként bemutatunk nyolc fogyni vágyó tesztelőt, és tapasztalataikat a termék használata során.
A tartalmi anyagok mellett támogató kampány fut majd a Femina-univerzumban, illetve a rovatot egy egyedi menüponttal a portál bármely pontjáról elérhetővé tesszük.
A saját gyártású grafikai anyagok mellett a videós tartalmakat is mi készítjük, ahol az utca embereit kérdezzük fogyókúrázási szokásaikról, életmódjukról, válaszaikat pedig egy dietetikus szakemberrel értékeljük, elemezzük.
Az Omega Pharmával nem ez az első ilyen együttműködésünk, készítettünk már rendkívül sikeres egyedi rovatot a Biovanne, illetve a HairClinic terméküknek is. Tapasztalatunk szerint a Feminán nagyon jól működnek az olyan, ügyfélre szabott, egyedi hirdetési megoldások, ahol már az ötletek kidolgozásától kezdve együtt dolgozunk, aminek alapján házon belül fejlesztünk, tartalmat gyártunk, vagy akár BTL-aktivitást is szervezünk.