Havonta megjelenő kiértékelésünk során a női portálok piacának alakulását mutatjuk be. Aktuálisan a november hónap változásai kerülnek terítékre.
Elemzésünk során a belföldi 15 év feletti nők elérését vizsgáljuk multiscreen platformokon. November hónapban a leglátogatottabb női portálok a Nlcafé.hu, a Femina.hu és a Kiskegyed.hu voltak. Az előző hónapok eredményeihez hasonlóan a Kiskegyed.hu megtartotta a harmadik, dobogós helyezését, erősebb mértékű emelkedés figyelhető meg látogatottsági adataiban az előző hónaphoz képest. A Life.hu női site a multiscreen rangsorban jelenleg a negyedik helyezést tudhatja magáénak.
A magyarországi női portálok novemberi olvasottsága
November hónapban az Nlcafé volt a vezető pozícióban, követve őt a Femina és a Kiskegyed.hu, aki október hónapra felülmúlta havi női elérésben a Life.hu számait, és ezt az eredményt november hónapban is tartotta. A Nlcafét 1 246 540 egyedi, 15 év feletti női belföldi olvasó kereste fel novemberben, a Feminát pedig 911 080, emellett kicsit lemaradva a Kiskegyed.hu-t 796 500-an olvasták novemberben az általunk vizsgált célcsoportból. A felsorolt site-ok mellett a Life.hu eredményei az előző időszakhoz képest minimális csökkenést mutatnak ugyan, de ez elegendő volt a rangsor negyedik helyének megszerzéséhez.
A belföldi női oldalletöltést vizsgálva a három legnagyobb szereplő közül a Femina.hu november hónapra is megtartotta vezető helyét, 25 048 690 oldalletöltést generálva az oldalon. Az Nlcafén emellett 22 911 440, a Life-on pedig 20 215 430 megtekintés volt.
Magyarországi tartalmi oldalak teljes piaca
A tartalmi site-ok piacán a belföldi 15 év feletti női közönség elérésében elkülönülnek az eredmények, mely rangsorban a Femina.hu is kedvező pozíciót vívott ki magának november hónapban. Az első öt helyen az Nlcafé.hu, az Origo.hu, a 24.hu, az Index.hu és Femina.hu női portálunk szerepelt.
Oldalletöltésben a legnagyobb tartalmi site-ok, azaz az Index és az Origo mellett a Femina.hu is dobogós helyet foglalt el a teljes magyar tartalmi oldalak piacán a női olvasók elérésében, ami ismételten a hirdetésfogyasztás eredményességét mutatja.