Idén is sok izgalmas témával és előadással várja a szakembereket és a téma iránt érdeklődőket a hazai digitális gazdaság legjelentősebb szakmai fóruma. Az Internet Hungary 2015 Konferencia 2015. szeptember 29-30-án kerül megrendezésre, ahol 1500-1600 fő részvételével zajlanak majd a különböző előadások és kerekasztal-beszélgetések. A konferencia résztvevői elsősorban a hazai és nemzetközi távközlési, informatikai, internetes, média és kommunikációs szakterületek képviselői, a digitális gazdaság szereplői.
A konferencia célja, hogy az információs társadalom és a digitális gazdaság hazai és nemzetközi képviselői közösen áttekintsék az internet által nyújtott lehetőségeket, fejlődési irányokat, gyakorlati alkalmazásokat. Olyan témákról lesz szó - a teljesség igény nélkül -, mint a gazdaság digitalizációja, az online média új üzleti modelljei, a kiskereskedelem és a digitalizáció kapcsolata, a közösségi média új üzleti modelljei, illetve a tartalommarketing és e-kereskedelem kapcsolata.
A jelentős szakmai eseményen a Femina Media is képviselteti magát, hiszen Rácz Brigitta portfólió igazgatónk és Szabó Mariann értékesítési igazgatónk is meghívott előadóként vesz részt a nívós eseményen.
Az első napon Szabó Mariann szerepel egy kerekasztal-beszélgetésen 19:25-kor a Sárga teremben, ahol a tartalomértékesítéssel kapcsolatos változásokról folytatnak párbeszédet az ACG, a Nosalty, a 444.hu, a Maximize, az Origo és a Nestlé képviselőivel. A beszélgetés során az új üzleti modellekről is szó lesz, és választ kapunk arra, hogy miért van szükség teljes szemléletváltásra a tartalomértékesítés területén.
A főiskola befejezése utána az Egzo Kft.-nél helyezkedett el mint key account manager. Feladatai közé tartozott a 2008-as Reklámzabálók Éjszakája rendezvénnyel kapcsolatos összes olyan teendő koordinálása, mint például a szponzorok, médiapartnerek megkeresése vagy a Reklámzabálók teljes kampányának megtervezése. Itt sales house tevékenység keretein belül médiafelületeket is értékesített.
2009 márciusától erősíti a Femina Media csapatát. Direkt értékesítői munkakörben kezdett, majd 2010-ben jött a key account kinevezés, aztán ugyanezen év szeptemberében értékesítési vezetőnek kérték fel. Feladata volt a bevételek stabilizálása, további bevételi lábak indítása, valamint új értékesítési stratégia tervezése a folyamatos növekedés érdekében. Ezen munkakört pedig azóta is betölti.
Másnap is érdemes ellátogatni a Sárga terembe, hiszen 15:10-től Rácz Brigitta portfólió igazgatónk tart előadást a tartalommarketing és az e-kereskedelem együttműködéséről. Választ kapunk a sikeres tartalommarketing "hogyanjára": hogy néz ki egy évekig magas konverzióval működő cikk? Mire kell ügyelni annak megírásakor? Miért fontos a tartalom precíz címkézése, ha automatizált ajánlókra építjük az eladási stratégiát? Egy jól seózott tartalom miként növelheti a forgalmat?
A feltett kérdésekre példákat is hallhatunk a Femina.hu és a FeminaShop együttműködéséről - mint tartalmi és e-kereskedelmi oldal sikeres együttműködéséről.
Internetes szakember több mint 14 éves szakmai tapasztalattal. 2001-ben az akkor alakuló Nők Lapja Cafénál kezdte internetes pályafutását, ahol 2007-ig projektmenedzserként dolgozott, a női portál szolgáltatásainak fejlesztéseiért felelt.
2007-től a Femina.hu főszerkesztője. Első megbízása egy erős női portál felépítése és nyereséges üzleti modelljének kialakítása volt. 2011-től portfólió igazgatóként a Femina Media új termékeinek - Retikül.hu, Nőifriss.hu, FeminaShop.hu - létrehozásáért és fejlesztéséért is felel.
A konferencia teljes programja az alábbi linken érhető el.