A tavalyi év második felében az Algoflex-M támogatásával egy mobilapplikációt fejlesztettünk, amelynek a segítségével olvasóink könnyen vezethetik és követhetik menstruációjuk rendszerességét.
A menzesznaptár segítségével követhető a ciklus, emlékeztetőt lehet beállítani a fogamzásgátló bevételére, vagy akár a nőgyógyászati vizsgálatra is. Gyermekvállalás előtt állóknak is nagyon hasznos az applikáció, hiszen a peteérés időpontjait is láthatjuk, és szintén emlékeztető jelzi a termékeny napokat. Ezen kívül még számos olyan funkcióval rendelkezik az applikáció, amely egy mai modern nő számára megkönnyíti a hétköznapokat.
- Magyarország egyik vezető médiakiadójaként folyamatosan keressük azokat az innovatív és egyedi megoldásokat, amelyekkel megkönnyítjük és hatékonnyá tesszük hirdetőinknek célcsoportjuk elérését. Az M naptár fejlesztésével a célunk az volt, hogy segítséget nyújtsunk olyan termékek kommunikációjára is, amelyek az erős piaci szabályozottság miatt korlátokba ütközhetnek - mondta el Szabó Mariann, a Femina Média értékesítési igazgatója.
Az applikáció népszerűsége az indulás óta töretlen, folyamatosan nő a letöltések száma mindhárom nagy platformon, hiszen az M naptár egyik előnye, hogy Android, IOS és Windows operációs rendszerű készülékeken is elérhető, míg a piacon szereplő hasonló applikációk nem felelnek meg ennek. 2014. szeptember és 2015. április között több mint 17 000 alkalommal töltötték le az applikációt, ami a Magyarországon okostelefonon appokat használó női közönség egyharmadát jelenti.
A három nagy platform között letöltésben az Android operációs rendszerek vezetnek: több mint 6 000 alkalommal töltötték le, míg az IOS és Windows verziók 6 000 és 5 000 körüli letöltéssel büszkélkedhetnek. A folyamatos növekedéshez nagyban hozzájárul az a nagyszabású marketingkampány, amely a Femina Media portfóliójában fut desktop- és mobilplatformokon egyaránt.
Amellett, hogy PR-cikkeken keresztül edukáljuk olvasóinkat, házon belül briefelt és készített támogató kampánnyal is népszerűsítjük az applikációt, amely operációs rendszerekre targetálva jelenik meg. Látva, hogy mennyire népszerű az applikáció, márciusban az Algoflex-M gyártója, a Sanofi-Aventis Zrt. is egy nagyszabású marketingkampány részeként jelentette meg az M naptárt, így a két kampány együttes erejének köszönhetően áprilisban 32%-kal növekedett a letöltések száma.
- Az M naptár 2014. őszi indulásakor a Sanofi-Aventis Zrt.-n belül is népszerűsítettük az applikációt, amelyet letölthetővé tettük az Algoflex weboldaláról is. A 2015. tavaszi Algoflex-M online kampány egyik fő pillérét az M naptár támogatása jelentette, extra letöltésszám generálása érdekében.
Magyarország első számú vény nélkül kapható fájdalomcsillapító márkájaként az Algoflex kitűnő együttműködő partnerre lelt a Femina.hu személyében - mondta el Kiss Bettina, az Algoflex brandmenedzsere.