A Nestlé 2014-ben indította igyteljesazelet.hu oldalát, amelynek hívómondata: Jó étellel teljes az élet. Ezen keresztül hívják fel a figyelmet arra, hogy milyen nagy jelentőséggel bír a megfelelő táplálkozás - már gyerekkortól kezdve -, a mindennapos mozgás, a testi-lelki harmónia és a kiegyensúlyozott baba-mama kapcsolat. Ehhez kapcsolódóan keresett meg minket - mint Magyarország egyik leglátogatottabb női weboldalát - a Nestlé Hungária Kft. és médiaügynöksége, az MEC Hungary, hogy segítsünk megoldást találni az olvasók adott témában való edukálására, miközben a termékek népszerűsítése, illetve ezáltal az eladások növelése a cél.
A házon belül tartott brainstorming eredményeképpen exkluzív és egyedülálló tartalmi megjelenés született, a Teljes élet, jó étel különrovat.
- A Nestlé márka content marketing stratégiájában a Femina önálló rovatfelülete kiváló megoldást nyújt. A célcsoportunk által keresett és kedvelt felület biztosítja a hatékony elérést, az edukációs tartalom és a Nestlé Jó étellel teljes az élet üzenetének átadását. A rugalmas hirdetési csomagok kialakítása, a jól működő tartalmi egyeztetés és a rovat magas színvonalú grafikai tervezése és kivitelezése visszatérő hirdetővé tett minket a Feminán - mondta Szalay Rita, a Nestlé brandmenedzsere.
A Femina.hu oldalon belül lényegében egy önálló csatornát hoztunk létre, témájában, tartalmában és megjelenésében is teljes mértékben az ügyfél igényeinek megfelelően kialakítva. A rovat tematikáját előre egyeztettük, és minden cikk releváns szerkesztőségi tartalomként jelent meg, azaz végigment a szokásos szerkesztőségi folyamaton, ami magában foglalja például a képezést és a korrektúrát. Ennek köszönhetően teljes mértékben illeszkedtek ezek az anyagok az oldal hangvételéhez.
A rovatban megjelenő teljes brandinget házon belül, saját ötlet alapján készítettük el, ami természetesen az ügyfél arculatát tükrözte, így a releváns téma mellett látványosan megjelent az adott brand is.
A tartalom- és kreatívgyártáson kívül olyan egyedi megoldásokkal színesítettük a rovatot, mint a videóforgatás, ahol külső helyszínen, egyedi brief alapján készítettünk anyagot az önálló rovat tartalmához kapcsolódóan, ily módon még inkább színesítve annak tartalmát.
- A szoros tartalmi együttműködésnek köszönhetően hatékonnyá tudtuk tenni az ügyfél márkájának kommunikációját releváns témakapcsolódással, így azokat az olvasókat értük el, akik érdeklődtek a téma iránt, és kifejezetten célcsoport az ügyfél számára. Emellett minden terhet levettünk az ügyfél és ügynökség válláról, ami egy ilyen komplex együttműködés során felmerül. Külön büszke vagyok arra, hogy Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari szereplője a médiakampányon kívül felkért minket a Jó étellel teljes az élet márka print megjelenések és egyéb grafikai anyagok kidolgozására és megvalósítására, mert a tavaly október óta tartozó közös munka során kiemelkedőnek ítélték meg az általunk vitt ötleteket, anyagokat - mondta el Szabó Mariann, a Femina Media értékesítési igazgatója.