- Miért döntöttetek a Femina Média eladása mellett?
- Rácz Brigitta: Évek óta folyamatos érdeklődés kíséri szakmailag és pénzügyi befektetői téren is a portfólió termékeit. A Femina.hu nem csupán az utóbbi egy évben vált meghatározó piaci szereplővé, emellett több online terméket is indítottunk az évek alatt. Az elmúlt nyolc évben olyan naggyá nőttük ki magunkat, hogy realizálnunk kellett, ahova el szeretnénk jutni, az önerőből már nem fog menni. Szakmailag olyan támogatás és technikai háttér áll rendelkezésre a CEMP oldaláról, melyre szükségünk van a további fejlődéshez, gondolok itt például a stabil jogi háttértől a fejlesztési lehetőségeken át az óriási tudásbázisig számtalan lehetőségre.
- Miben változtatja meg a mindennapi munkát a tulajdonosváltás?
- Szabó Mariann: A kiadói működését alapvetően nem változtatja meg, a leginkább kézzelfogható átalakulás az ügynökségi értékesítés területén következett be, ez ugyanis átkerült a CEMP-hez, de a direkt hirdetői igényeket továbbra is a Femina Media szolgálja ki házon belül, ugyanolyan odafigyeléssel, ahogy azt már az évek alatt megszokhatták ügyfeleink. Nálunk mindig is nagyon erős volt a direkt értékesítés és a közvetlen kapcsolat az ügyfelekkel, ez továbbra is így marad.
Ha tehát ügynökségen keresztül szeretne valaki hirdetési felületet rendelni, akkor a CEMP-et kell keresnie, ha pedig direkt vonalon lép velünk kapcsolatba, akkor természetesen a megszokott értékesítési és a supportcsapatunk nyújt segítséget, ugyanúgy működik továbbra is a minőségi sales- és hirdetéskiszolgálás, ahogy eddig is.
- Ezek szerint személyi változásról sem lesz szó?
- Burányi Róbert: A CEMP esetében egy cég felvásárlása nem feltétlenül a konszolidációról szól, sokkal inkább a fejlődésről és a közös lehetőségekről, éppen ezért számítanak hosszú távon is a munkánkra, fontos számukra az a tudás, amit a Femina Media munkatársai képviselnek.
Azt mindenképpen megerősíthetem, hogy hamarosan elköltözünk a CEMP működési helyére, ahol a csoportba tartozó többi cég is dolgozik, de önálló profitcenterként működünk tovább. Ez azt jelenti, hogy ugyanúgy megmarad a menedzsment, a szerkesztőség és sales support tagjai, illetve a munkafolyamatok sem alakulnak át olyan szinten, hogy az ügyfelek vagy a partnerek változást éreznének a jövőben.