Kiderítettük, milyen kincsek lapulnak a női gardróbok mélyén
A Jófogással szoros együttműködésben, egy 8 hetes Gardróbmustra keretében szeptember 29. és november 23. között két szakaszból álló, közös kampánnyal rukkoltunk elő.

- A közös ötleteléseink segítségével azt gondolom, hogy olyan, teljes mértékben a Jófogásra szabott megjelenési formákat, csatornákat sikerült kialakítanunk, melyeket máshol nem kaphattunk volna meg és melyek nagyban segítették a hatékony kampány megszületését is– mondta el Palocsay-Zubor Géza, a Schibsted Classified Media ügyvezetője.

A pályázati időszakban, olvasói aktivitásra építve kerestük azt a három olvasót, aki személyes történetével inspirálhatja a felhasználókat arra, érdemes átnézni a gardróbot olyan szemmel, mi az, amire már nincs szükség, de valaki más számára értékes darab lehet. A felhívásra, arcukat is vállalva több mint ötszázan jelentkeztek, akik közül a három kiválasztott olvasót a Jófogás oldaláról Dibák Flóra tartalommenedzser, a Femina részéről pedig Fehér Ági vezető szerkesztő segített személyre szabott tippekkel az apróhirdetések elkészítésében.

A kampány második felében amellett, hogy releváns szerkesztőségi tartalommal töltöttük meg a Gardróbmustra rovatot, hétről hétre egy-egy videóriporttal jelentkeztünk, melyben a három kiválasztott olvasó sikersztoriját mutattuk be.

- A videókkal az volt a célunk, hogy edukáljuk a felhasználókat, hiszen egy-egy jól megválasztott kulcsszó, vagy jó szögből lefotózott termék akár néhány nap alatt gazdára találhat a Jófogáson. Emellett az is fontos volt számunkra, hogy kreatív eszközökkel bemutassuk be Háztól házig szolgáltatásunkat, illetve a november 6-án nyílt Jófogás Találkozási Pontjainkat is, melyek egyedülállóak az országban – mondta el Oláh Alexandra, a Schibsted Classified Media marketing vezetője.

-Az elmúlt két és fél évből több mint 20 féle egyedi projektettel a hátunk mögött a tapasztalat azt mutatja, hogy nagyon jól működnek azok a típusú kampányok, amelyeket testre szabva, kifejezetten ügyféligényre hívunk életre, legyen szó ötletelésről, fejlesztésről, tartalomgyártásról, videóforgatásról vagy éppen valamilyen BTL aktivitás megszervezéséről. A Jófogással közös kampányunk számai is ezt igazolják, hiszen a nagyszabású támogatókampánnyal 1,5 millió olvasónk 13 millió alkalommal találkozott, mely azt jelenti, hogy minden második olvasónkat elértük teljes, 8 hetes időszak alatt. A kampány a Facebookon is népszerű volt, hiszen közel 50 ezer alkalommal kattintottak át a Femina.hu 300 ezres rajongótábora számára megosztott tartalmakról, mely tovább erősítette az olvasói bevonódást – mondta el Draskovits Tímea, a Femina Media sales-marketing menedzsere, aki egyben a projekt felelőse is volt.

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása