- Márkaismertségünk erőteljes növekedése nemcsak a folyamatos tartalomfejlesztésnek, az évről évre ismétlődő szezonális tartalmaknak, a piacon egyedi, személyre szabható szolgáltatásoknak, az indulás óta komoly fókuszban álló keresőoptimalizálásnak tudható be, hanem többek között a nagyszabású marketing együttműködéseinknek is. Számos komplex projektet valósítottunk meg TV-s, print, illetve rádiós partnereinkkel közösen az elmúlt évek során. Hogy néhányat említsek a nagyobb kampányok közül, legutóbb a Viasat3-mal működtünk együtt, ahol közös rovatunk, a Femina.hu Pasimustra nagyszabású beépített műsorpromóval futott a csatornán, de 2014 szeptemberében az első rendezvényünket, a Femina.hu White Caviar 000 DivatShow-t beharangozó szpotunkat a Chello Central Europe teljes portfóliójában futtattuk.
Emellett említhetném még az évek óta erős print és rádiós együttműködésünket is többek között a Marquard, a Metropol, a Kossuth kiadó magazin kiadványaival vagy a Jazzy rádióval.
Büszkék vagyunk az eddig elért eredményre, és továbbra is arra koncentrálunk, hogy megtartsuk pozíciónkat a piacvezető női site-ok között – mondta el Rácz Brigitta, a Femina Media portfólió igazgatója.