-Nagyon örülök, hogy megvalósulhatott ez az együttműködés, hiszen a Sanofi nem csak az OTC kategórián belül próbál digitálisan innovatív lenni, folyamatosan keresve az új lehetőségeket, de úgy gondolom a magyar digitális piacon is érezhető egy-egy speciális kampányának a hatása. Ez az applikáció pedig teljes mértékben követi ezt és nagyon bízunk a sikerében, hiszen mobil applikációs lehetőségek közül ez lesz az első komoly kampányunk – mondta el Szalay Angelika a Vivaki online médiaigazgatója.
Az M naptár több mint egy menstruációs naptár, hiszen amellett, hogy a felhasználók követhetik benne ciklusukat, emlékeztetőket is beállíthatnak többek között fogamzásgátló használatára vagy nőgyógyászati vizsgálatra is. Emellett azoknak az olvasóknak is kedvez, akik gyermekvállalás előtt állnak, így például peteérésüket, hőmérsékletingadozásukat vagy együttléteiket is feljegyezhetik benne, de figyelmeztetőt is beállíthatnak a termékeny napok előrejelzésére.
-Az Algoflex-M életében régóta cél egy felhasználóbarát, több igényt is kielégítő menzesz naptár létrehozása, mely megkönnyíti a nők hétköznapjait. A márkánk innovatív és lendületes, akárcsak a Femina - éppen ezért tartom kiemeltem fontosnak azt, hogy az applikációt közösen valósíthattuk meg Magyarország egyik leglátogatottabb női oldalával – mondta el Kiss Bettina, az Algoflex brand menedzsere.
Az applikáció a három legnagyobb platformra lett optimalizálva, így Android, IOS és Windows operációs rendszerű készülékeken is elérhető. Nagyszabású támogatókampánnyal fut mobil és desktop portfóliónkon belül (Femina.hu Retikül.hu, Nőifriss.hu), mely során amellett, hogy PR cikkek segítségével edukáljuk olvasóinkat, platformspecifikus bannerekkel is népszerűsítjük a letöltést.
-A folyamatosan növekvő okostelefon penetráció miatt úgy gondolom ma már elengedhetetlen a hirdetők számára valamilyen módon megjelenni ezen az eszközön is. Külön öröm volt számunkra, hogy ezt az „innovatív” kommunikációs formát egy olyan ügyfél választotta, aki a rengeteg szabályozás miatt talán nehezebb helyzetben van. Biztos vagyok benne, hogy sikeres lesz az applikáció, hiszen sokat dolgoztunk azon, hogy a piacon megtalálható menzesz naptároknál még átláthatóbb, egyszerűbb, de egyben okosabb is legyen – mondta el Szabó Mariann, a Femina Media értékesítési igazgatója.