A releváns témaválasztásnak és a folyamatosan friss tartalomnak köszönhetően november 2-án desktopon 66 ezer, mobilon 24 ezer, tableten 6 ezer*, az egészségmegőrzés iránt érdeklődő látogató kereste fel a Femina.hu Egészség rovatát, mely így rekordot döntött napi látogatottságban. Affinitásban is kiemelkedőek vagyunk a piacon, hiszen 132%-os affinitás-index-szel** a Femina.hu piacvezető belföldi női affinitásban, mely azt mutatja, hogy a női internetezők elérése hányszoros a teljes internetező lakossághoz képest.
Praktikus tippjeink és tanácsaink segítségével olvasóink nemcsak a maguk, de családjuk, gyermekeik egészségét is megőrizhetik. A vitaminok jótékony hatásai mellett a rovatban többek között bemutatjuk azt is, milyen táplálékokban találhatóak meg a nélkülözhetetlen ásványi anyagok és nyomelemek valamaint ötleteket is adunk, hogyan érdemes olyan vitamindús ételeket készíteni, melyeket a gyerekek is szívesen fogyasztanak.
- A nátha és influenzaszezon küszöbén különösen fontos, hogy olyan információkat osszunk meg az emberekkel, melyeknek gyakorlati hasznát látják, segítségükkel fokozható a szervezet immunvédelme. Így a karácsony és az újév sem a betegségről szól majd – mondta el Horváth Eszter, a Femina.hu Egészség rovatának vezetője.
- A rovaton belül a hét hetes Teljes élet, jó étel című különrovatunkban, melynek szakmai partnere a Nestlé, többek között a hosszú távú egészségmegőrzés és a kiegyensúlyozott élet szempontjából fontos napindító reggelire hívjuk fel a figyelmet, mely népszerűsége szintén hozzájárult az Egészség rovat rekordjához – mondta el Draskovits Tímea, a Femina Media sales-marketing menedzsere, aki a projektért is felelős.
*Forrás: Webaudit, 2014. november 2., napi adatok
**Forrás: gIA, 2014. szeptember, havi adatok, nők