Ahogy azt már korábban megírtuk a Femina.hu mobilra optimalizált verziója március óta a piacvezető hazai tartalmi oldalak között szerepel. A szeptemberi látogatottságot vizsgálva kíváncsiak voltunk arra is, hogy a női célcsoportot tovább bontva milyen képet mutat elérésünk. A hirdetési szempontból az egyik legértékesebb korosztályt, a 18-29 éves, fiatal, női célcsoportot vettük górcső alá és néztük meg, melyik magyar online tartalomszolgáltató portálját böngészték a legtöbben az ősz első hónapján.
A Gemius Ipsos Audience legfrissebb adatai alapján a női portálok közül a Femina.hu mobil oldala a legnépszerűbb a 30 év alatti, felnőtt nők elérésében, a hazai tartalomgyártók közül pedig csak a legnagyobb hírportál tudta megelőzni mindössze alig tíz százalékkal.
A Femina.hu Csajvilág rovatának köszönhetően, melyet 2012 februárjában hívtunk életre, a 15-17 éves korosztály elérésének aránya dinamikusan növekeszik, emellett pedig a korosztályra oly jellemző, mobil platformokon is a Feminát választják a legtöbben.
Az egyedi látogatók mellett az oldalletöltés vizsgálata is kiemelkedően fontos, hiszen ez mutatja a hirdetésfogyasztás mértékét is, azt, hogy hányszor találkozik az olvasó egy adott hirdetéssel. Minél nagyobb ez az érték, annál hatékonyabb a valószínűsége, hogy a brand és az üzenet rögzül benne.
- Ahogy női mobil elérésben, úgy a tartalomfogyasztásban is az elsők között vagyunk. A kezdetektől létrehozott tartalmi stratégiánknak - melyek fő alapjai a minőség, a frissesség és a hitelesség -, valamint állandó innovációinknak köszönhetően a Femina.hu mobil oldalán a legmagasabb az egy főre jutó napi átlag oldalletöltés a mobilra optimalizált női oldalak piaci szereplői között. További stratégiai lépésekre készülünk a jövőben, hogy a tartalomfogyasztásban is megőrizzük piacvezető pozíciónkat - mondta el Rácz Brigitta, a Femina Media lapigazgatója.