Donka Lili került a FeminaShop webáruház élére

Kiadónk életében nem ritka, hogy belső munkatárs kerül felelős pozícióba, hiszen nagy hangsúlyt helyezünk a kollégák kiválasztására, motiválására. Donka Lili korábban a B2C marketingért felelt.

Donka Lili korábban a Femina Media B2C marketingeseként a Femina.hu, a Retikül.hu és a Nőifriss.hu fogyasztói marketingkommunikációjáért felelt, emellett tevékenyen részt vett a FeminaShop marketingkoncepciójának tervezésében, megvalósításában, majd piaci bevezetésében is.

- Lili több mint két éve került junior marketing menedzserként a Femina Mediához. Számtalan országos kampány és egyedi, egészen különleges megoldásokra építő marketingaktivitás fűződik a nevéhez. Folyamatos szakmai fejlődésének, proaktív hozzáállásának köszönhetően nem volt kérdés, hogy a stratégia szempontból különösen fontos kulcspozícióra őt kérje fel a Femina Media vezetősége – mondta el Rácz Brigitta, a Femina Media lapigazgatója.

Donka Lili, a FeminaShop e-kereskedelmi vezetője

Marketingesként az ő nevéhez köthető többek között a Femina.hu közösségimédia-jelenlétének stratégiai kialakítása, a Viasat3-mal közös, nagy nyári Pasimustra kampány összefogása, és aktív szerepet vállalt az első Femina.hu Ovitündér jótékonysági kezdeményezésben. Emellett tevékenyen részt vett a FeminaShop kínálatának kialakításában, nagyszabású bevezető online, print-, tévé- és rádiókampányának tervezésében is.

- A kampánymix összeállításától a megjelenésig minden folyamatot én vezettem, beleértve a kampány forgalomra gyakorolt hatásainak optimalizálását is. Emellett nagyon izgalmas kihívás volt a termékcsomagolás arculatának kialakítása, mely során többek között a különböző ajándékozási rendszerek bevezetésével a hosszú távú törzsvásárlói hűség megteremtése a célunk. Annak pedig különösen örülök, hogy ezzel kapcsolatban rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk már most vásárlóinktól.

Ami talán a legnagyobb kihívást jelenti az új pozíciómban, az a konverzióközpontú szemlélet kialakítása, hiszen marketingesként mindig a látogatószám volt a prioritás, most pedig azon kell dolgoznom, hogyan lehetséges a látogatókból vásárlókat generálni. Szerencsére olyan sales support csapattal dolgozhatok együtt a Femina Mediánál, akiknek nagy tapasztalatuk van a konverzióközpontú kampányok lebonyolításában, így nap mint nap sokat tanulok tőlük - tudtuk meg Donka Lilitől, a FeminaShop e-kereskedelmi vezetőjétől.

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása