A cikkben megjelent statisztikai adatok nem tükrözik a női site-ok valódi látogatottsági sorrendjét, mivel a szerkesztőségekhez eljuttatott közleményben említett Femina.hu és Nlcafe.hu egyedi látogatói, oldalletöltése és site-on eltöltött idejével kapcsolatos számok kizárólag azokat az olvasókat tartalmazzák, akik desktopról böngészik az oldalt, míg a Nosalty.hu esetén a közölt adatok a mobil eszközökről jövő látogatottságot is magukban foglalják.
Fontos megjegyezni, hogy a Nosalty.hu receptfeltöltő oldal, mely a látogatók által beküldött fotókat és recepteket közli, nem foglalkozik életmód-, divat-, párkapcsolat- vagy akár közéleti témákkal, így ebben a formában nem hasonlítható össze a legnagyobb elérésű női tartalmi portálokkal.
A szakma által hivatalosan elfogadott Gemius OPA és Gemius Ipsos Audience mérései alapján a desktopforgalom szerint a nyári időszakban az Nlcafe.hu, a Femina.hu és a Life.hu volt a három vezető női elérésű tartalmi oldal, mobilforgalom szerint pedig továbbra is a Femina.hu áll az élen.
A Femina.hu mobilra optimalizált verziója nemcsak a női portálok elérésének sorrendjében vezet, de Magyarország leglátogatottabb női mobiloldala is egyben. Hónapról hónapra egyre többen választják a site-ot, ezt bizonyítja az is, hogy a 2013-ról 2014 azonos időszakra megduplázódott a mobilelérés, és 2014 márciusa óta stabilan tartja is a pozícióját.
UPDATE: Azóta több szakmai portál is közölte helyreigazításunkat: