Portálunk emellett a Superbrands díj mellett az Év Honlapja Díj birtokosa is 2009 óta évről évre, így ezek a kitüntetések is igazolják, hogy a minőségi munka meghozza eredményét. A tavalyi évben is nagy hangsúlyt helyeztünk a magas színvonalú tartalomfejlesztésre, a közösségi média aktivizálására, a mobileszközökön való jelenlétre és a nagyszabású brandépítésre.
A klasszikus női tartalom átalakulóban
Tartalomfogyasztásban élen járunk a női portálok között, ezért tudjuk, hogy a klasszikus női tartalom mellett, mint életmód és sztárhírek, közéleti és politikai témákat is szívesen fogyasztanak olvasóink, amit hiánypótló módon egyedül a Femina.hu Hírháttér rovatában érhetnek el. Emellett a folyamatosan friss, aktuális, színes és egyedi tartalomra építve a női online piacon elsőként a Feminán vezettük be az úgynevezett percről percre híradásainkat is, melyek segítségével többek között közvetítettünk már pápaválasztást, hóhelyzetet vagy legutóbb az országgyűlési választást is.
Szeretnénk olvasóinkat folyamatosan edukálni, informálni egy-egy kiemelt eseménnyel vagy témával kapcsolatban, így szezonális rovataink mellett (mint amilyen például a Valentin, Húsvét vagy a Karácsony) több olyan exkluzív mellékletet is indítottunk, mint egyebek mellett a Szinkronkirálynők, a Sikeres nők vagy a Lélek projekt sorozatunk, ahol mélyinterjúk, összetett és átfogó cikkek segítségével inspiráló személyekkel és történetekkel ismertetjük meg olvasóinkat.
Törekszünk arra is, hogy teret biztosítsunk az olvasói aktivitásnak is, így többek között Főzzünk! című receptfeltöltő szolgáltatásunk sikerében kiemelt helye van a látogatók által generált tartalomnak is. Emellett fejlesztési csapatunk munkájának köszönhetően interaktív cikkeink, kvízeink, tesztjeink idén is kiemelt népszerűségnek örvendenek olvasóink körében.
Magyarország legnépszerűbb női mobiloldala
Ahogy azt korábban Rácz Brigitta, lapigazgatónk már elmondta, a Femina.hu a mobilfogyasztáshoz igazított tartalomfejlesztésnek köszönhetően, a szakma által hivatalosan elismert Gemius OPA mérőrendszer adatai alapján, Magyarország leglátogatottabb női mobiloldala 252 ezer női látogatóval.
A desktophoz hasonlóan a mobilon is számottevő a tartalomfogyasztás, hiszen egy olvasó napi átlag 3-4 cikket olvas el, ami a piaci viszonylatokat nézve is kiemelkedően magas.
Márkaismertség és brandépítés
A tavalyi évben is hangsúlyos szerepet kapott a brandépítés, így többek között országos televíziókban, tematikus rádiókban, népszerű print lapokban, látogatott rendezvényeken és nagy online portálokon is megjelentünk. Emellett a közösségi médiát tudatosan használva építjük a Femina.hu rajongótáborát is, így mostanra már például több mint 260 ezer aktív és affinis követővel rendelkezünk a legnépszerűbb közösségi portálon.
Az aktív marketingtevékenységnek köszönhetően márkaismertségünk dinamikusan fejlődik, így elmondhatjuk, hogy a női internetezők közel háromnegyede ismeri 8 éves brandünket.
Társadalmi felelősségvállalás Femina módra
Az idei évben először, nemcsak felületeink és médiabefolyásunk segítségével álltunk egy-egy társadalmilag fontos esemény vagy jótékonyság mellé, de 2014 áprilisában, Femina Ovitündérek akcióban címmel országos felhívást indítottunk, melynek keretében rászoruló óvodák jelentkezését vártuk. Óriási népszerűség övezte a kezdeményezést, hiszen közel 500 pályázat érkezett be, emellett sok cég, illetve magánszemély is csatlakozott felajánlással, így a nyertes mezőkeresztesi Harmatcsepp Óvoda mellett további nyolc, hátrányos helyzetű óvodának tudtunk még kisebb-nagyobb adományt juttatni.
Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt partnereinknek, ügyfeleink választásához, hiszen a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.