Felmérésünkben több mint 600, 25-62 év közötti, kiemelten AB státuszú nő vett részt, akiknek közel háromnegyede budapesti vagy megyeszékhelyi lakos. Ha kíváncsi a pontos kutatási eredményekre, jelentkezzen az kutatas@feminamedia.hu címen és ingyenesen biztosítjuk a teljes elemzést.
Az ízesített sör a sláger a nők körében
Olvasóink alkoholos és alkoholmentes üdítőket vegyes fogyasztanak a nyári melegben, a legnépszerűbbek ezek közül sorrendben az ízesített sörök, fröccsök, koktélok és ciderek, frissítőként pedig a palackozott vizeket, házi limonádét, ízesített vizeket és szörpöket részesítik előnyben.
Ha hűsítő csobbanásra vágynak a kánikulásban, jellemzően a biztosított tópartokat választják, így minden második válaszadónk a Balatonhoz, vagy a Velencei-tóhoz utazik felfrissülni, de sokan kedvelik a wellness lehetőségekkel felszerelt, kiépített strandokat is, ahol többféle medence közül választhatnak.
Napozáskor a legtöbben tudatosak, a kitöltők 80%-a legalább közepes faktorszámú naptejet használ, 35%-a pedig a magas fényvédelemmel ellátott krémek mellett még a napozást is kerüli az UV sugárzás szempontjából kritikus időintervallumban.
Kéznél van a mobil nyaralás közben is
Ahogy arról a Gemius is nemrégiben beszámolt, a mobil eszözök dinamikus fejlődése egyre inkább befolyásolja a tartalomfogyasztást, így nem meglepő, hogy olvasóink negyede mobil eszközön fogyaszt tartalmat nyaralás során, harmaduk pedig előszeretettel böngészi kikapcsolódásképp a női portálok cikkeit. Éppen ezért, a minőségi szórakoztatás érdekében, Magyarország leglátogatottabb női, mobilra optimalizált oldalán, a Femina.hu-n a nyári időszakban is kiemelt figyelmet fordítunk a folyamatosan friss és aktuális tartalom előállítására.
Ha érdekli, milyen típusú oktatásra, önfejlesztésre szánnak pénzt és időt látogatóink a nyár során, vagy milyen foglalkoztató táborokat részesítenek előnyben gyermekeik számára keressen minket az kutatas@feminamedia.hu e-mail címen és szemléletes elemzéssel ingyenesen biztosítjuk a pontos kutatási eredményeket.