A Femina.hu női portál és a Showroom Budapest közös összefogásban, White Caviar 000 címmel, divattervező pályázatot írt ki fiatal, tehetséges, magyar tervezők számára.
Hogy miért éppen white caviar?
A white caviar, azaz „almas”, mint gyémánt, a világ legdrágább étele. Ahogy az ikra színét a hal kora határozza meg, íze is teltebb lesz, úgy egy művész alkotásai is idővel tökéletesednek. Ezzel a kezdeményezéssel szeretnénk a magyar tervezők-művészek tehetségére irányítani a figyelmet, hiszen ősszel egy exkluzív belvárosi helyszínen, látványos divatbemutató keretében is a nagyközönség elé tárjuk a legjobb kreációkat. Célunk a pályázattal, hogy kreatív terepen, jelentős médiatámogatással bemutatkozási lehetőséget biztosítsunk a fiatal tervezők számára és segítsük őket szakmai karrierjük elindulásában.
A kreációterveket június 30-ig várjuk a palyazat@showroombudapest.hu címre, melyeket olyan elismert szakemberek fognak elbírálni, mint Fábián Éva sminkmester, Kiss Szilárd stylist, Árpa Attila producer, Pazicski Miklós divattervező, Fehér Ági Retikül.hu főszerkesztő, vagy Anna Amélie iparművész. A szakmai zsűri kiválasztja a legjobbakat, melyek szerepelhetnek majd az őszi divatbemutatón, így a tervezőknek lesz idejük megvalósítani a megálmodott ruhákat, kiegészítőket, vagy akár teljes szetteket.
A három legszebb és legjobban kivitelezett pályamű részesül a több millió forint értékű díjakból is, melyek között többek közt szerepel portfólió fotózás, szakmai tanácsadás, arculattervezés és nagy értékű hirdetési felületcsomag is, de a fődíj nyertesét még egy kétszemélyes milánói úttal is jutalmazzuk.