A száraz számadatokon túl, azért, hogy jobban megismerjük látogatói bázisunkat, havi szinten kutatjuk fogyasztói szokásaikat és preferenciáikat, így ennek segítségével mélyebb összefüggésekre is fényderül.
Célcsoport alapismérvek
Azok a 15-54 év közötti fiatal nők, akik:
- párkapcsolatban élnek, vagy arra vágynak
- érdeklődőek, nyitott szemléletűek
- gyermekvállalás előtt állnak, vagy kicsi gyermekük van
- magukra költeni hajlandók
- fontos számukra a megjelenés, a harmonikus otthon és családi háttér
Még több információ a portfóliónkban elérhető célcsoportokról »
5+1 dolog, amit még nem tudott portfóliónkról
- Az egyetlen csak női tartalomra és szolgáltatásokra szakosodott on-line médiakiadó
- Felülrepezentált elérés → 124%-os belföldi, női affinitási index
- Gazdaságilag aktív életkorú olvasók → 68% 25-54 év közötti felhasználó
- Fizetőképes látogatói bázis → 160%-os AB stáuszú belföldi női affinitási index
- Minden második olvasónk nagyvárosi nő
+1 A látogatók 92%-a hajlandó többet fizetni a minőségi termékért
Forrás: Gemius Ipsos Audience, 2014.április
Markáns döntéshozatal és fizetőképes kereslet
Olvasóink hatékony érdekérvényesítők, hiszen aktívan részt vesznek különböző termékek és szolgáltatások vásárlási döntéseiben. Álláspontjuk megkerülhetetlen, így az élet szinten minden területén markáns véleményvezérek. Az alábbi táblázatban is jól látható, pontosan milyen vásárlási döntésekben vesznek részt és átlagosan milyen összegekkel rendelkeznek.
Forrás: Femina Media kutatás, 2013, 2014
Internet-fókuszú informálódás
Olvasóink, termék vagy szolgáltatás vásárlása előtt a legmegbízhatóbb információforrásnak az internetet tartják, mert itt kapják meg a legtöbb valós, releváns és számukra hasznos információt. Az újságokat, magazinokat 37 százalékuk tartja hitelesnek, míg a TV-t 19 százalékuk gondolja szavahihetőnek, az óriásplakát és a rádió pedig mindössze 3, illetve 1 százalékkal zárja a sort.
Forrás: Femina Media kutatás, 2013
Újgenerációs médiafogyasztók
Minden második olvasónk használ legalább egy kütyüt TV-nézés közben, tízből négy pedig internetezik és mindössze egy nézi csak meg a reklámblokkot a TV-ben.
Az internet és TV egyidejű használata során a legtöbben a közösségi oldalakat böngészik, de a legnépszerűbb tevékenységek között szerepel a női portálokon való tartalomfogyasztás is, míg a videómegosztó portálokon, olvasóink saját bevallása szerint csak elenyésző időt töltenek TV-nézés közben. Ez azt jelenti, hogy a háttérben, a reklámblokkban elhangzó termékek és szolgáltatások online jelenléte felerősítheti kommunikációs üzenetük rögzülését a fogyasztókban.
Még több információ a médiafogyasztásról »
Forrás: Femina Media kutatás, 2014
További információért és részletes kutatási eredményért keressen minket!