Vezető női elérésű médiakiadóként kiemelten fontosnak tartjuk, hogy folyamatosan vizsgáljuk célcsoportunk igényeit, szokásait és fogyasztói attitűdjét, ezért 1,5 milliós portfóliónkban rendszeresen futtattunk saját készítésű kutatásokat. Legutóbb azt vizsgáltuk, olvasóink milyen esetben használnak internetes keresőt, milyen a keresőhirdetések befogadási aránya, illetve mennyire találják informatívnak a display hirdetéseket a Femina.hu oldalon.
A kutatás szerint a Femina.hu olvasók körében nem meglepően a Google a legnépszerűbb keresőoldal. A látogatók 70%-a napi szinten, általában valamilyen konkrét problémára, felmerült igényre használja. A válaszadók 90%-a elmondásuk alapján a valódi találatokat részesíti előnyben és mindössze 10% találja relevánsnak a keresőoldalak fizetett hirdetéseit, így általánosan elmondható, hogy új fogyasztói igény generálásra nem alkalmasak.
Megvizsgáltuk olvasóink körében a display hirdetések befogadási arányát és hatását is, melyből kiderül, hogy látogatóink 90%-a informatívnak találja a Femina.hu oldalon található hirdetéseket, 10-ből 9-en pedig elmondásuk szerint rá is kattintanak. Az is kiderült, hogy olvasóink 71%-a ismert már meg új terméket/szolgáltatást, és minden harmadik vásárolt már a nálunk található hirdetések hatására.
A display megjelenés így olyan komplex megjelenési forma, mely egyben márkát épít és hatékonyan ösztönöz vásárlásra azzal, hogy érdeklődést és vásárlási vágyat ébreszt az olvasókban. A Femina.hu tematikus, rovat szerinti bontásának köszönhetően alacsony meddőszórás mellett célzott megjelenésekkel lehet megszólítani a potenciális vásárlókat.
A Femina Media költséghatékony és mérhető online hirdetései felületeivel kapcsolatban tájékozódjon itt, vagy kérjen ajánlatot!