A Turbó diéta és női portálunk, a Femina.hu közös együttműködésbe kezdett. A Femina Media „mini-ügynökségi” szolgáltatásainak köszönhetően - melynek során már számos olyan kreatív projektet kiviteleztünk, mint például a legutóbbi TV Paprikával közös Séfpárbaj kampányunk, a Douglas számára kivitelezett szerkesztőségi különrovatunk, vagy a Rama-val közös Gyerekszáj videósorozatunk - csapatunk nagyszabású és egyedi kampányt tervezett Fogyj velünk! néven. A kampány célja valódi embereken keresztül bemutatni a Turbó diéta termékek hatékonyságát, a fogyókúra menetét és a résztvevőket pedig exkluzív tartalmi különrovattal mutatjuk be olvasóink számára.
A komplex kampány felépítése
A kampány két szakaszból épül fel. Az első rész a fogyókúrás program beharangozásáról szólt március 18. és április 7. között, melynek keretében egy erre a célra létrehozott, brandingelt különrovatban vártuk a résztvevők jelentkezését, pályázati adatlapját. A 3 hét alatt a vártnál is több olvasónk jelentkezett a programra, a 9 versenyzőt pedig a beküldött motivációs levelek alapján közösen választotta ki a Turbó diéta és a Femina.hu.
A kampány második szakasza a versenyzők személyre szabott Turbó diéta fogyókúrás programjának nyomon követéséről szól. A kampány a közösség megmozgatására is alkalmas, hiszen a 4 hetes program során a Femina.hu olvasói nap mint nap leadhatják szurkolói szavazatukat kedvenceikre, amivel ráadásul még nyerhetnek is. Természetesen eredményhirdetést is tartunk, mely során a saját testsúlyához képest százalékos arányban legtöbbet fogyó versenyző négycsillagos wellness-hétvégén pihenheti ki magát, míg a legtöbb szurkolói szavazatot kapó résztvevő alakformáló testkezeléssel tökéletesítheti vonalait.
Teljes körű tervezés és kivitelezés
- A Fogyj velünk! exkluzív rovat és a hozzá tartozó teljes kampány megvalósítása, a videóforgatás és a projekt teljes körű megszervezése valóban kreatív feladat volt számunkra - mondta Pákozdi Gabriella, a Femina.hu főszerkesztője. A kampány kizárólag nálunk fut, így lehetőségünk nyílt egy valóban egyedi és személyre szabott megjelenést kidolgozni. A projekt teljes grafikai, technikai megvalósítását és a promóciós mechanizmus menetét is mi készítettük el partnerünk igényei szerint.
A Fogyj velünk! 9 versenyzője április 29. és május 26. között személyes történetével, fogyókúrás tippekkel és videós összefoglalókkal várja a Femina.hu olvasóinak szurkolói szavazatait.