Több szempontból is egyedülálló kezdeményezésekkel rukkoltunk elő az elmúlt időszakban, hiszen év eleje óta számtalan komplex megvalósítást igénylő, kreatív projektet is indítottunk és bonyolítunk, jelenleg három élő projekt is fut a Femina.hu portálon többek között olyan ügyfelekkel, mint a Chello Central Europe Zrt., a Douglas Parfüméria és a Turbó diéta. A látogatószámnövekedés köszönhető annak is, hogy a projektek támogatókampányai kifejezetten úgy lettek kialakítva, hogy nem csak a saját olvasóinkat mozgatjuk meg vele, hanem más platformokra – közösségi média, TV, print - kilépve további érdeklődőket vonzunk be.
A több hetes vagy hónapos kreatív kampányok egyedi tervezést, grafikai megvalósítást, fejlesztést és speciális tartalomgyártást igényelnek, melyek sikeres megvalósításának alapja a sales és a szerkesztőségi csapat összehangolt munkája. Erre a különleges szinergiára megalakulásunk óta büszkék vagyunk, hiszen a sales-marketing a tartalom szempontjából fontos kutatásokkal támogatja a szerkesztőség munkáját, az online újságíró kollegák pedig tematika szerint folyamatosan figyelik az olvasói affinitást, mely az értékesítés szempontjából kiemelkedően fontos.
Ezen kívül természetesen a folyamatos tartalomfejlesztésnek is nagyban köszönhető a mostani rekord, hiszen a női portálokat tekintve egyedülálló módon, többek között olyan közéleti témájú tartalmakat is biztosítunk olvasóinknak, mint a pápaválasztás mozzanatainak részletes közvetítése, vagy a március 15-i hóhelyzet következtében kialakult rendkívüli állapotokat bemutató percről percre való tudósítása. De említhetnénk még az olvasói aktivitásra és interakciókra épülő szolgáltatásainkat is, mint például a Receptolimpia keretében az olvasók töltik tartalommal a site-ot.
A kiadói elérés növekedéséhez a mobil és tablet platformok elindítása és erőteljes fejlődése is nagyban hozzájárult, hiszen az okostelefonra optimalizált Femina.hu oldal egy év leforgása alatt megháromszorozta látogatottságát, így februárra már több mint 200 000 egyedi látogatóval büszkélkedhet.*
Az idei év kiadói szinten még inkább a tartalomfejlesztésről, az egyedi, komplex kivitelezésű kampányok biztosításáról és a teljes körű ügyfélkiszolgálásról fog szólni.
*Forrás: Webaudit, 2013. február, havi adat