A Chello Central Europe Zrt. gondozásában lévő TV Paprika csatorna és női portáljunk, a Femina.hu közös együttműködésbe kezdett. Ennek során csapatunk által tervezett és kivitelezett nagyszabású, nőket megszólító, projektet indítottunk, Séfpárbaj néven, kihasználva a TV és az online felületek biztosította szinergiákat.
A sztárséfet négy héten keresztül keressük egy látványos kampány keretében: miközben a séfek műsorát a TV Paprikán lehet követni, az olvasók a Femina.hu oldalon szavazhatnak kedvenc séfjükre. A közösség megmozgatására épülő Femina kampányok - mint például a Rama-val közös Gyerekszáj projektünk - már a múltban is nagyon sikeresek voltak az olvasók körében, éppen ezért a TV Paprika sztárséfje a látogatók aktivitásán alapuló szimpátiaszavazáson kerül majd kiválasztásra.
A projektet a TV Paprika valamennyi kommunikációs csatornáján (TV, weboldal, facebook, magazin) támogatja. A Femina.hu oldalon nem csak a szavazás zajlik, hanem egy saját rovat ad helyet a szakácsok receptjeinek, a séfekkel kapcsolatos érdekességeknek és videóknak.
A közös kampány céljai
Az együttműködésünk célja, hogy a világszerte ismert sztárszakácsok személyét az olvasók, nézők játékos formában összekössék a csatornával és ott keressék a népszerű főzőműsorokat, erre pedig tökéletesen alkalmas a havi 1,6 milliós látogatottságú Femina.hu oldalunk, ahol a TV paprika a tényleges célcsoportját szólíthatja meg.
Az egyedi ötleten és kivitelezésen túl, folyamatos nyereményjátékkal inspiráljuk az olvasókat, ahol a heti nyeremények mellett, a főnyeremény egy kétszemélyes londoni út és vacsora Jamie Oliver éttermében.
A kampány elsődleges célja, hogy a nők a jövőben a TV Paprikán keressék az olyan nagynevű sztárséfek műsorait, mint például Gordon Ramsay, Nigella Lawson, Heston Blumenthal.
Teljes körű tervezés és kivitelezés
- A Séfpárbaj exkluzív rovat és a hozzá tartozó teljes kampány megvalósítása egy igazán kreatív és sokrétű feladat volt számunkra – mondta Pákozdi Gabriella, a Femina.hu főszerkesztője. Különösen örültünk annak, hogy kizárólag minket kértek fel a különleges promóció kidolgozására és kivitelezésére a női online piacon, így lehetőségünk nyílt egy igen hatékony és komplex megoldásokat ötvöző kampány megvalósítására. A Séfpárbaj mechanizmusát tudatosan a közösségi aktivitásra is alapoztuk, így biztosak vagyunk a kampány közösségmegmozgató erejében, és annak erőteljes virális terjedésében.
A projekt teljes grafikai, technikai megvalósítását és a promóciós mechanizmusok kidolgozását is a Femina Media csapata végezte, a partnerünk a Chello Central Europe Zrt. igényei szerint.
A TV Paprika 12 séfje március 4. és április 1. között színes érdekességekkel, ínycsiklandó receptekkel és videós műsorajánlókkal várja a Femina.hu olvasóinak szavazatait, a kampány végén pedig a négy hét alatt folyamatosan szavazók között egy londoni utazás és Jamie Oliver éttermébe szóló kétszemélyes exkluzív vacsora is kisorsolásra kerül.