Őszi-téli nagyszabású brandépítő kampányt indítottunk
A Femina.hu életében egyedülálló az őszi-téli márkakommunikáció, hiszen három hónapon keresztül számtalan különböző típusú médiafelületen targetált megjelenésekkel építjük a márkát.

Nagyszabású komplex marketingkampányunk célja, hogy Femina.hu termékünk márkaismertségét még inkább megerősítsük és tovább növeljük. A hatékony kommunikáció érdekében különböző médiatípusokat kombinálva állítottuk össze a megjelenésmixet, hogy olyan nőket is elérjünk, akik eddig nem, vagy kevésbé használták az internetet.

Print

Az őszi-téli printmegjelenéseket úgy építettük fel, hogy három hónapon keresztül folyamatosan jelen legyünk a különböző nagy elérésű, nőket célzó, illetve tematikus sajtótermékekben.

A Marquard Media kiadó lapjaival, többek között a Joy, az Éva, az Éva Advent és az Instyle havi magazinokkal az AB státuszú városi nők felé kívántunk kommunikálni, a BBC History és BBC Goodfood magazinokat prémium elérésük miatt választottuk, a Mindennapi Pszichológia és a Kincs magazint tematikus célzása miatt vettük bele a marketing mixbe. Az Intercity kiadványt és az országos Metropol napilapot azért választottuk, hogy a három hónapos kampány során a havi elérésű magazinok mellett nap mint nap végigkísérjék és erősítsék brandépítő megjelenéseinket.

TV

Három egyedi ötlet alapján készült, saját gyártású TV szpotunk októbertől országos csatornákon jelenik meg, többek között az AXN, a Viasat3, a Nickelodeon, az MTV, a VIVA és a Comedy Central műsorán.

A szpot-kontingens három hónapon keresztül tartgetáltan jelenik meg a Femina.hu célcsoportja számára releváns műsorok előtt, így kimondottan olyan nőket érünk el vele, akik potenciális olvasóinkká válhatnak.

A direkt TV szpotokon kívül a Viasat3 csatornával és a VIVA TV-vel kötött stratégiai együttműködés is része volt az őszi brandkampánynak.

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása