Októberben elindítottuk Femina.hu termékünk tablet verzióját is, így a több mint másfél éve futó okostelefonokra optimalizált touch.femina.hu oldalunk mellett a tablet.femina.hu is folyamatosan növekvő, havi 300 000-500 000 oldalletöltést generál. Femina.hu oldalunk kompatibilis Android operációs rendszerű készülékeken, illetve iPadeken is zavartalanul működik.
Miért érdemes mobil eszközön hirdetni?*
A mobil és a tablet készülékekben közös, hogy mára a tartalomfogyasztás meghatározó eszközeivé váltak. A kütyükben rejlő növekedési potenciál óriási, ezt támasztják alá az egyik legnagyobb hirdetés-kiszolgáló cég, az Adverticum adatai is, mely szerint 2010-ben még csak 33,1 millió AdView (oldalletöltés) volt, addig 2011-re 217,6 millióra nőtt.
A hirdetési lehetőségek adottak, hiszen az egyszerű banner felületeken kívül a látványos és kreatív rich media megjelenések is használhatók, így az olvasó az összetett élményt a hirdetésen belül is megkaphatja, akár kattintás nélkül is.
Az eszközökön való hirdetés előnye, hogy költséghatékonyan, mérhetően és reklámzajmentesen juttatható célba az üzenet, hiszen többnyire egy hirdetés található az oldalakon, így az észlelés aránya is magas. A felmérések azt mutatják, hogy az okostelefonok és táblagépek használói vásárlóerőben is jól különválaszthatóak, emellett nyitottak és befogadóbbak az újdonságokra, így prémium célcsoportot képviselnek.
Tablet.femina.hu
Desktop verziónkhoz hasonlóan ugyanazt a rovatstruktúrát építettük ki a tabletre optimalizált felületünkön is. A tartalmi rovatokon és alrovatokon annyiban változtattunk, hogy megszüntettük a lenyíló menüt, helyette egy rovatra kattintva a tartalmi rovatok alatt fixen megjelennek adott rovat alrovatai és szolgáltatásai, így kényelmesebben használható, mivel a felület kezelése alkalmazkodik az ujjal történő vezérléshez.
Új videólejátszó-rendszer is bevezetésre került, ezért videós tartalmainkat is zavartalanul élvezhetik táblagépes felhasználóink, ráadásul ugyanúgy válogathatnak széles körű szolgáltatásaink közül is.
Hirdetési felületekkel kapcsolatban kattintson ide és kérjen ajánlatot!
*Forrás: IAB Mobilhirdetési útmutató 2012