A tavalyi évhez hasonlóan idén még inkább fókuszba került a szakmai konferenciákon való aktív részvétel, hiszen az elmúlt időszakban számos felkérést kaptunk prezentációk és esettanulmányok bemutatására. Íme a legfontosabbak a teljesség igénye nélkül.
SuperSocial konferencia
Rácz Brigitta lapigazgatónk a Femina.hu portálon 2012 áprilisán bevezetett Facebook Reader alkalmazásról tartott előadást Radisics Milán, a Social Times.HU alapító főszerkesztője által szervezett SuperSocial konferencián. Az alkalmazást Magyarországon másodikként - elsőként szakmai tanácsadónk, a Social Times.HU indította el - fejlesztettük és vezettük be.
Az alkalmazás lényege, hogy a Femina.hu felhasználói Facebook account-jukat használva üzenőfalukon keresztül megoszthatják barátaikkal, milyen cikkeket olvastak, illetve, mely tartalmak érdeklik őket leginkább. A Reader eredményeiről egy korábbi cikkünkben számoltunk be.
Magyar Marketing Szövetség konferenciája – A jövő irányai 2.0
Rácz Brigitta meghívott előadóként kis- és középvállalkozásoknak olyan marketingeszközökről tartott szakmai előadást, melyek költségráfordítás nélkül hatásosan alkalmazhatók látogatószám növelésre. Online marketing büdzsé nélkül című esettanulmányában konkrét példákon keresztül mutatta be a különböző lehetőségeket, melyek anyagi terheket nem, csak időt és türelmet igényelnek.
Business Days
Az élelmiszeripar számára az egyik legfontosabb célcsoport a nők, hiszen ők a háztartási vásárlások döntéshozói, ezért női online portálok kiadójaként kulcsfontosságúnak tartottuk a szakma egyik legkiemelkedőbb rendezvényén, a három napos Business days konferencián való részvételünket.
Rácz Brigitta lapigazgatónk és Szabó Mariann értékesítési vezetőnk az Unilever Magyarország Kft. által gondozott Rama brand-del közös nyolc hetes Gyerekszáj videós kampányunk esettanulmányát prezentálta az eseményen. Az 1,8 millió főt megszólító komplex online projekt hatástanulmánya tanulságos és meglepő eredményekkel szolgált. A kutatásból – melyet az NRC kutatócéggel közösen végeztünk - kiderült, hogy egy fő elérése ár-érték arányban sokkal kedvezőbb az online esetében, mint bármely másik médiumnál, a televíziót is beleértve. A Rama brand display megjelenésekkel kombinált videós kampánya a kutatás szerint 34%-kal növelte meg a márkahűséget és 20%-kal a potenciális eladásokat.
A projekt során teljes mértékben ügynökségi szerepet láttunk el, hiszen a gyerekszereplők kiválasztásától kezdve, a videók leforgatásán keresztül a különrovat teljes megtervezéséig kivitelezők voltunk a folyamatban.
Internet Hungary
Az internetes szakma egyik legjelentősebb konferenciáján, a két napos Internet Hungary eseményen Rácz Brigitta és Szabó Mariann meghívott előadóként több fórumbeszélgetésen is részt vettek.
Lapigazgatónk véleményére tartalomfogyasztási témában és a multiscreen jelenséggel kapcsolatban voltak kíváncsiak, értékesítési vezetőnk pedig az online tartalmak és szolgáltatások pénzzé tételét, illetve a Google által biztosított hirdetési lehetőségek kérdéskörét járta körül beszélgetőpartnereivel.
Ország Boltja Díj - Árukereső.hu
A tavalyi évhez hasonlóan idén is megrendezték az Ország Boltja versenyt, mely során felhasználók szavazták meg a legjobb webshopot.
A nagyszabású díjátadó gálán Rácz Brigittát idén is felkérték az Otthon és Kert kategória díjának átadására.
Büszkék vagyunk arra, hogy esettanulmányainkkal, kutatásainkkal és tapasztalatunkkal kivívtuk az online szakma kíváncsiságát és elismerését. Csapatunk a jövőben is azért fog dolgozni, hogy megtartsuk trendteremtő pozíciónkat.